Pralka CANDY Holiday 800

1. Data: 2002-12-09 11:31:11

Temat: Pralka CANDY Holiday 800
Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi !
Ma ktoś ten model pralki ?
Jest jeszcze chyba w wersji TL - full elektronika.

Jakieś za i przeciw ? Przede wszystkim te "przeciw" mnie interesują

Pozdrowionka

1. Data: 2002-12-09 12:02:41

Temat: Re: Pralka CANDY Holiday 800
Od: "Joya" <J...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert K.napisał w wiadomości:
> [...]
> Jest jeszcze chyba w wersji TL - full elektronika.
>
> Jakieś za i przeciw ? Przede wszystkim te "przeciw" mnie interesują

Mamy taką pralkę od dwóch miesięcy i odpukać działa jak należy.
Nie zajmuje duzo miejsca, a wchodzi do niej dośc dużo prania.

***Agata***

1. Data: 2002-12-09 13:05:11

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert K.(Beer)" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> Hi !
> Ma ktoś ten model pralki ?
> Jest jeszcze chyba w wersji TL - full elektronika.
>
> Jakieś za i przeciw ? Przede wszystkim te "przeciw" mnie interesują

Uzytkuje od 2,5 roku (o ile mnie pamiec nie myli). Model bez elektroniki.
Glebokosc 34 cm a pojemnosc 4,5 kg. Zastrzezen zadnych. Zle wspominam ino
zel do prania. 2 razy zdazylo mi sie iz ow pojemnik od zelu zaklinowal sie
jakos zmyslnie miedzy bebnem a pralka, po czym pralka potrafila
przemaszerowac kawalek lazienki. Odkad przestalam uzywac zelu i pojemnikow
spacery sie skonczyly i pralka stoi spokojnie w przydzilonym kaciku.
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2002-12-10 22:47:30

Od: "Galczych" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy opłaca sie taką kupić za 1350 PLN
Mam bardzo małą łazienkę i i potrzebuje cos 34 cm głęb.
Pozdrawiam
Marcin Gałek

1. Data: 2002-12-15 16:43:03

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Galczych wrote:

> Czy opĹ?aca sie takÄ? kupiÄ? za 1350 PLN
> Mam bardzo maĹ?Ä? Ĺ?azienkÄ? i i potrzebuje cos 34 cm gĹ?Ä?b.
> Pozdrawiam

Witam po raz pierwszy na grupie.
Odradzałabym Ci kupno tej pralki, jeżeli chcesz kup inną płytką. Candy
Holiday mają kiepski mechanizm stabilizacji bębna, miałam taką używaną,
niestety już raz bęben był naprawiany i po jego kolejnej awarii trzeba
było kupić inną pralkę, bo tej nie opłacało się naprawiać. Fachowiec od
naprawy stwierdził, że ten typ Candy 'tak ma'.

Pozdrówki,
Słońce

Male wneki z plyty g-k
Meble VOX - ma to ktoś?