Pralka Candy 125 ? Używa ktoś pralki Cadny ?

1. Data: 2002-01-11 19:10:21

Temat: Pralka Candy 125 ? Używa ktoś pralki Cadny ?
Od: "Straits" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ciekaw, jak to się sprawuje - sprzęt nie jest tani - kosztuje ponad
2300 i jestem ciekaw, jak to się będzie sprawowało.

1. Data: 2002-01-14 08:12:11

Temat: Re: Pralka Candy 125 ? Używa ktoś pralki Cadny ?
Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Straits <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1ne7m$ha2$...@s...futuro.pl...
> Jestem ciekaw, jak to się sprawuje - sprzęt nie jest tani - kosztuje ponad
> 2300 i jestem ciekaw, jak to się będzie sprawowało.

Mam Candy Holiday od 2 lat/ Jestem bardzo zadowolona. Mam również lodówkę
tej firmy od 3 lat i bez zastrzeżeń.
Przejrzyj archiwum było sporo na temat pralek Holiday.

Joanna

1. Data: 2002-01-14 10:45:31

Od: przykry@_NOSPAM_.rybnik.net.pl (przykry) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jan 2002 20:10:21 +0100, "Straits" <s...@g...pl> wrote:

>Jestem ciekaw, jak to się sprawuje - sprzęt nie jest tani - kosztuje ponad
>2300 i jestem ciekaw, jak to się będzie sprawowało.

Hi!
Ja mam Smarta 12 od 3 lat. Pralka super - denerwujace tylko to, ze
czasami szuflada na proszek wpada w rezonans i halasuje. Ale poza tym
ok.

-
przykry
UIN:5706769

1. Data: 2002-01-14 11:54:36

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem ciekaw, jak to się sprawuje - sprzęt nie jest tani - kosztuje ponad
> 2300 i jestem ciekaw, jak to się będzie sprawowało.

Ja mam od kilku miesięcy pralkę Candy ale inną niż pytasz - ML 10 AC.
Niestety, nie jestem zadowolony. Problem z nią polega na tym, że niektóre
etapy programów wykonują się z elementem losowym. Początkowo płyn do
płukania, który powinna pobierać przy ostatnim płukaniu pobierała przy
pierwszym. Zatrzymywała się przy praniu na ostatniej grupie programów.
Wzywałem raz fachowca z serwisu - kombinował, kombinował na koniec
stwierdził, że tak ma być. Twierdził, że nic nie zrobił, a po jego wizycie
działała lepiej. Ale ostatnio zdażyło się, ze wcale nie pobrała płynu
płukania.
Z zalet - przyznaję, że jest bardzo cicha (jak nazwa wskazuje Acoustic
Comfort).
Podsumowując - nie twierdzę, że jest bardzo zła, ale moja następna pralka
nie będzie firmy Candy.

Arek S.

uwaga na MIREX Wwa !
NOWY KANAŁ TVP startuje 3 marca