Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27

1. Data: 2009-10-31 16:53:36

Temat: Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27
Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś wie co oznacza kod błędu F:27 na wyświetlaczu
pralki Siemens WM16S741PL ?
Przekopałem Google ale niestety bez rezultatu
pozdrawiam
leku

2. Data: 2009-11-02 15:30:37

Temat: Re: Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27
Od: "doslaw" <doslaw_usunto@_totez.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leku" <l...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktoś wie co oznacza kod błędu F:27 na wyświetlaczu
> pralki Siemens WM16S741PL ?
> Przekopałem Google ale niestety bez rezultatu

http://www.howtomendit.com/answers.php?id=120527

prosze

3. Data: 2009-11-02 17:29:11

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.howtomendit.com/answers.php?id=120527
>

> prosze
Dziękuję

Czujnik poziomu wody (hydrostat) lub czujnik ciężaru prania.
Bez serwisu raczej się nie obędzie :(

pozdrawiam
leku

4. Data: 2009-11-02 18:05:16

Od: Meehoo <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

leku pisze:

> Dziękuję
>
> Czujnik poziomu wody (hydrostat) lub czujnik ciężaru prania.
> Bez serwisu raczej się nie obędzie :(

Sprawdź lepiej węża odpływowego. U mnie moneta 10gr zatkała odpływ i
pralka nie odprowadzała wody. Waliła jakimiś błędami albo po prostu
kończyła pranie, które było całe w wodzie. Głupio trochę zapłacić
gościowi 200pln za wyciągnięcie monety z węża ;-). Ja dałem radę sam
zdiagnozować problem ;-).

Meehoo

5. Data: 2009-11-02 19:42:21

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 200pln za wyciągnięcie monety z węża ;-). Ja dałem radę sam zdiagnozować

Tylko, że u mnie pompuje wodę jak trzeba
ale ... sprawdzić nie zaszkodzi.
A taka w ogóle to nieraz się już zastanawiałem jak takie różne
przedmioty przedostają się z bębna do odpływu z pralki :)

pozdrawiam
leku

6. Data: 2009-11-03 10:13:12

Od: Qwerty <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

leku pisze:
> Witam,
> Czy ktoś wie co oznacza kod błędu F:27 na wyświetlaczu
> pralki Siemens WM16S741PL ?

F27 Analogue pressure sensor error, check wiring to and from sensor and
module.

7. Data: 2009-11-03 21:38:33

Od: Meehoo <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwerty pisze:

> F27 Analogue pressure sensor error, check wiring to and from sensor and
> module.

Masz może pełną tabelę błędów dla pralek Siemensa? Próbowałem szukać
swego czasu, ale nic nie udało mi się wygooglać...

Meehoo

8. Data: 2009-11-03 21:41:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Nov 2009 22:38:33 +0100, Meehoo napisał(a):

> Masz może pełną tabelę błędów dla pralek Siemensa? Próbowałem szukać
> swego czasu, ale nic nie udało mi się wygooglać...

A nie prościej zadzwonić do autoryzowanego serwisu???
--

Ikselka.

9. Data: 2009-11-03 22:36:27

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie prościej zadzwonić do autoryzowanego serwisu???

Pewnie prościej ale ... wiedzieć nie zaszkodzi :)
Standartowa odpowiedź serwisu jest taka:
"wyświetlany błąd jest kodem serwisowym i proszę zgłosić urządzenie do
najbliższego serwisu tel. ..."

pozdrawiam
leku

10. Data: 2009-11-04 18:43:03

Od: Meehoo <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A nie prościej zadzwonić do autoryzowanego serwisu???

Na to nie wpadłem :P. Może dlatego, że zaczynam się zastanawiać nad
takimi rzeczami w weekendy, kiedy serwisy raczej zamknięte. Zresztą,
spodziewam się, że nie udzieliliby mi odpowiedzi, co może oznaczać błąd
F28, tylko od razu wkręcili wizytę serwisanta. A do wyjęcia monety z
węża odpływowego serwisant nie jest mi potrzebny...

Meehoo

Piec kaflowy przerobiony na elektryczny
GRYPA
dobry, naprawde dobry pilnik?
Elektrolux pralka +plamy na ubraniach
nagły zakup pralki na odległość; kto ma Bosch Classixx 6 WOR ?