Pralka babelkowa

1. Data: 2002-06-14 22:58:15

Temat: Pralka babelkowa
Od: "woju" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiecie gdzie mozna jeszcze takowa dostac chodzi mi o te produkowane
przez daewoo?Moja wlasnie powoli wysiada , a niechcialbym wracac znow do
zwyklej pralki.
Dzieki za odpowiedzi.

=====
Pzdr
Woju

1. Data: 2002-06-16 13:45:33

Temat: Re: Pralka babelkowa
Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"woju" <w...@o...pl> wrote in message news:aef6n3$hte$1@news.tpi.pl...
> Nie wiecie gdzie mozna jeszcze takowa dostac chodzi mi o te produkowane
> przez daewoo?Moja wlasnie powoli wysiada , a niechcialbym wracac znow do
> zwyklej pralki.
> Dzieki za odpowiedzi.

Jej. Ja tez bym chcial wiedziec. Moja tez dogorywa a nic podobnego (oprocz
amerykanskich cudeniek) nie da sie dostac. W deawoo powiedzieli/napisali, ze
mozna jeszcze w roznych serwisach sie popytac.

vpw

1. Data: 2002-06-17 01:47:00

Od: "Norman" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vpw" <v...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]

ze
> mozna jeszcze w roznych serwisach sie popytac.

Możecie mi wyjaśnić czym różni się taka pralka bąbelkowa od zwykłej ? Bardzo
mnie to zaintrygowało.

Norman

1. Data: 2002-06-17 07:52:08

Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vpw" <v...@s...org> napisał w wiadomości

> Jej. Ja tez bym chcial wiedziec. Moja tez dogorywa a nic podobnego (oprocz

a z ciekawosci - co w niej "dogorywa"

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2002-06-17 09:57:27

Od: "JSP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> wrote:
> Nie wiecie gdzie mozna jeszcze takowa dostac chodzi mi o te
> produkowane przez daewoo?Moja wlasnie powoli wysiada , a niechcialbym
> wracac znow do zwyklej pralki.
> Dzieki za odpowiedzi.
Widziałem takie cudo w MediaM. Podobno pierze bąbelkami powietrza w
temperaturze pokojowej (oczywiście w wodzie). Próbowałem pytać sprzedawcę,
ale gamoń nie wiedział co oferuje. Wydobyłem z niej, że zamiast proszku
dodaje się "kuleczek" porcelanowych". Mnie to pachnie kolejnym cudem a'la
"Rainbow". Pranie bez detergentów - do tego podchodzę sceptycznie.
--
JSP
"to może przejdźmy od razu do papierosa"

1. Data: 2002-06-17 10:55:32

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Użytkownik "vpw" <v...@s...org> napisał w wiadomości

> a z ciekawosci - co w niej "dogorywa"

Mam ja 7 lat. Wysiadla pompka spuszczajaca wode i dosc mocno zabrudzil sie
beben w srodku. Widze, ze lozyskowanie juz nie jest takie jak dawniej bo
przy wirowaniu nie osiaga juz maxa obrotow. Tak naprawde to jedyne co sie
psuje to te plastikowe przyciski - powycieraly sie i polamaly. Ale za nic
takiej pralki bym nie wyrzucil. Wygoda wpakowania prania od gory do bebna i
wyjmowania bez klekania przed pralka jest super. Ponadto skutecznosc prania
i nie wygniecione rzeczy tez maja swoje zalety.

vpw

1. Data: 2002-06-17 11:43:06

Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vpw" <v...@s...org> wrote in message news:aekh8d$ntj$1@news.onet.pl...

> Mam ja 7 lat. Wysiadla pompka spuszczajaca wode i dosc mocno zabrudzil sie
> beben w srodku.

Ciekawe - pralka zabrudzona w środku...
Na pewno pranie w niej jest skuteczne???

>Widze, ze lozyskowanie juz nie jest takie jak dawniej bo
> przy wirowaniu nie osiaga juz maxa obrotow.

Tu bym raczej nie składał winy na łożyskowanie a na zużycie paska napędu.

> Tak naprawde to jedyne co sie
> psuje to te plastikowe przyciski - powycieraly sie i polamaly. Ale za nic
> takiej pralki bym nie wyrzucil.

No to naprawiaj - serwis już nie istnieje?

> Wygoda wpakowania prania od gory do bebna i
> wyjmowania bez klekania przed pralka jest super.

Swoją drogą jest wiele pralek napełnianych od góry, nie mających z
bąbelkowością nic wspólnego...

--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom

1. Data: 2002-06-17 19:09:08

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Jd" <j...@i...pl> wrote in message
> "vpw" <v...@s...org> wrote in message

> Ciekawe - pralka zabrudzona w środku...
> Na pewno pranie w niej jest skuteczne???

Slonko, ja wiem, ze nie bylo skuteczne i dlatego to czyscilem. Woda w moim
(za przeproszeniem) bloku zawierala elementy smaru odklejajacego sie od rur,
ktory to smar osiadal na wszystkim i m.in. w bebnie pralki. Dlatego tez
podalem to jako usterke, bo byla i usunalem (zreszta Calgonem)

> Tu bym raczej nie składał winy na łożyskowanie a na zużycie paska napędu.

Ale to jest lozyskowanie a nie pasek. Pasek ma swoj wlasny naciag i dopoki
sie nie zerwie to ciagnie z ta sama sila. Problem jest taki, ze pralka ma
system wywazania prania i jak czuje zbyt duzy opor (czyli pranie nie jest
dobrze rozlozone) to przyspiesza i zwalnia aby moglo oderwac sie od scianek
i ulozyc. (Nizej wyjasnie ci jak to mozliwe)

> No to naprawiaj - serwis już nie istnieje?

I to nie prawda bo moze autoryzowanego nie ma, ale wielu fachowcow (nawet w
serwisie Polaru) umie je naprawic i ma takowe egzemplarze w roznym stanie -
np. na czesci. A sklad czesci zamiennych wciaz jest prowadzony bo firma
firma moze nie istniec ale jesli cos wyprodukowali to czesci sa.

> Swoją drogą jest wiele pralek napełnianych od góry, nie mających z
> bąbelkowością nic wspólnego...

I tu sie zgadzam. Pralek jest wiele, ale jak sie chce zostac kaleka przy
otwieraniu tej klapki to mozna probowac. Ja sie nie skusilem. Babelki maja
to do siebie, ze lepiej piora. Jest to oczywiscie kwestia dyskusyjna ale ja
tak uwazam po poprzedniej pralce i tej z babelkami. A roznica miedzy
badziewiem ladowanym od gory a ta moja jest taka, ze w Daewoo beben jest
umieszczony poziomo wiec masz caly otwor 70 cm otwarty na wrzucanie brudow.
I tyle.

Takie pralki tylko bez babelkow widzialem jeszcze w Stanach ale przerabiane
ich na nasze zasilanie to przesada

vpw

1. Data: 2002-06-17 19:11:11

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"JSP" <j...@w...pl> wrote in message news:3d0db2a9_3@news.vogel.pl...
> [...]
> dodaje się "kuleczek" porcelanowych". Mnie to pachnie kolejnym cudem a'la
> "Rainbow". Pranie bez detergentów - do tego podchodzę sceptycznie.

To nie to. W normalnej babelkowej stosuje sie proszek do prania. Roznica
jest taka, ze oprocz krecenia sie i plukania z dolu pralki wydobywa sie
powietrze, ktore przelatuje przez pranie i je dodatkowo dopiera. Ponadto
detergenty lepiej w takiej sytuacji dzialaja i docieraja lepiej do roznych
zakamarkow. Ponadto pranko tak sie bardzo nie gniecie.

vpw

1. Data: 2002-06-19 05:45:47

Od: "JSP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <v...@s...org> wrote:
[ciach]
> [...]
> dopiera. Ponadto detergenty lepiej w takiej sytuacji dzialaja i
> docieraja lepiej do roznych zakamarkow. Ponadto pranko tak sie bardzo
To na sens. Ale pralka bąbelkowa, którą widziałem nie miała nic takiego jak
bęben (kurcze, a może nie przyjrzałem się dokładnie) i jak już pisałem, wg
informacji sprzedawcy: "nie używa się żadnych proszków".
Nie ma ktoś namiarów na strony producentów tego sprzętu? Z chęcią bym się
temu przyjrzał.
--
JSP
"to może przejdźmy od razu do papierosa"

Gdzie kupic pianke wygluszajaca ?
jak ja nie znosze sprzatac
ubezpieczenie mieszkania
"Spawanie elektryczne w pytaniach i odpowiedziach"-szukam
okna pcv