Pralka + kredka do oczu

1. Data: 2007-07-16 07:35:18

Temat: Pralka + kredka do oczu
Od: PG <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pralkę: Amica Optima 700
Zona miala: kredke do oczu (firma nieznana)
---

dzisiaj rano kredka wpadla do wysuwanego zbiornika na proszek do prania
i zniknęła gdzieś... w czeluściach.

Pytanie: czy można tę szufladę jakoś wyciągnąć i czy to coś da?? Może
jakieś inne rady?

Dzieki z góry :-)

PG

2. Data: 2007-07-16 19:45:53

Temat: Re: Pralka + kredka do oczu
Od: "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PG" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zniknęła gdzieś... w czeluściach.
>
> Pytanie: czy można tę szufladę jakoś wyciągnąć i czy to coś da?? Może

Zrób pranie na 90 stopni, to się powina rozpuścić.

P.S. Nie wrzucaj żadnych ubrań do bębna, pralka ma być pusta!:)

3. Data: 2007-07-16 20:47:13

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PG <p...@o...pl> wrote:

> Pytanie: czy można tę szufladę jakoś wyciągnąć i czy to coś
> da?? Może
> jakieś inne rady?

W chyba wszystkich znanych mi pralkach szufladę da się wyjąć
całkiem i zwykle jest to proste, wymaga np. przyciśnięcia góry
szuflady.
Jeśli kredka się znajdzie tam, to super, jeśli wpadła w bęben, to
ciężka sprawa, ale nie beznadziejna:

http://5zn.gu.ma/
http://etv.gu.ma/

J.

4. Data: 2007-07-16 21:14:31

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> wrote in message

> Zrób pranie na 90 stopni, to się powina rozpuścić.

Drewno się raczej nie rozpuści.

5. Data: 2007-07-16 21:44:11

Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wpadła w bęben tylko pod bęben do zbiornika.

1. Kredka jest sobie w zbiorniku i powoli aczkolwiek systematycznie będzie
was "oczerniała"

2. Wpadnie w gumę która łączy zbiornik z pompka opadową i tam zostanie -
patrz punkt 1

3. kredka pokona gumę i wlezie w łopatki pompki

- jak zablokuje a ty to przegapisz spali się pompka

- jak będziesz miał szczęście to usłyszycie że kredka się znalazła

4. Kredka wpadła pod pralkę - z całego serca tego wam życzę.

Proponuje zrobić pranie bez ciuszków na 90 stopni drewno napęcznieje i się
rozklei, dwa mniejsze kawałki łatwiej się wyciąga. Wkład kredki powinien się
rozpuścić

6. Data: 2007-07-16 22:25:48

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dolby <v...@o...pl> wrote:
> Nie wpadła w bęben tylko pod bęben do zbiornika.

To właśnie miałem na myśli, nieściśle się wyraziłem, ale chyba
było to oczywiste, gdzie miałaby wpaść, prawda?

> 3. kredka pokona gumę i wlezie w łopatki pompki

yyy... filtr wylotowy?

> i się rozklei, dwa mniejsze kawałki łatwiej się wyciąga. Wkład
> kredki
> powinien się rozpuścić

Poważnie się obawiam,że nie rozpuści się tak po prostu, a jedynie
rozciapcia i rozdyźda i będzie usuwał samoistnie przez następnych
pierdylion prań. W dowolnej temperaturze. Zacząłbym jednak od
poszukiwań.

J.

7. Data: 2007-07-17 05:57:05

Od: "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> wrote in message

> Drewno się raczej nie rozpuści.

Nie ma napisane, ze jest drewniana.

8. Data: 2007-07-17 06:07:07

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma napisane, ze jest drewniana.

:)))) Widać, żeś facet.
90% kredek do oczu jest w drewnie. Inaczej to coś nie nazywa się kredką.
Anka

9. Data: 2007-07-17 20:13:58

Od: "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)))) Widać, żeś facet.
> 90% kredek do oczu jest w drewnie. Inaczej to coś nie nazywa się kredką.
> Anka

Nie zaprzeczam, nie maluje się. To drewno z pewnoscia nie jest dębowe, wiec
jak juz pisał Dolby, tak czy siak powinna sie rozleźć w wysokiej
temperaturze.

10. Data: 2007-07-18 07:42:44

Temat: Re: Pralka + kredka do oczuć
Od: PG <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

digitaladam napisał(a):

> [...]
>
> Nie zaprzeczam, nie maluje się. To drewno z pewnoscia nie jest dębowe,
> wiec jak juz pisał Dolby, tak czy siak powinna sie rozleźć w wysokiej

A rysik rozbryzga się po całej pralce i będę musiał zrobić pranie
spirytusem żeby się pozbyć syfu :-) niestety taka możliwość jest.

Podsumowując:
Dziękuję wszystkim za pomoc. Okazało się, że po zdjęciu górnej pokrywy i
wyciągnięciu szuflady, okazało się, że kredka jest w gumowej rurce
łączącej pojemnik na proszek z bembnem - wyciągnięto ręką :-). Wszystko gra!

PG

deweloper do postawienia domu
Przepisy ppoz w budynkach wielorodzinnych a kraty korytarzowe
Pralka Ariston ?
Dekoracja wnetrz - przedmioty z Azji - figurki, home decor, fajki, tribal art
Pyt. nt. klimatyzacji-szronienie.