deweloper do postawienia domu

1. Data: 2007-07-15 19:46:28

Temat: deweloper do postawienia domu
Od: Jarek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czas przyszedł, że zacząłem się zastanawiać nad postawieniem własnego
domu. Działka jest, pomysł na dom jest, ale czasu mi brak strasznie.
Także pomyślałem o wykorzystaniu firmy deweloperskiej co się tym
zajmuje. Wiem z historii grupy, że nie jest to zalecane, ale obawiam
się, że w moim przypadku nie za bardzo mam wyjście.
No i zaczyna się moja prośba do grupowiczów:
Czy możecie jakąś firmę polecić lub stanowczo odradzić (Warszawa i okolice)
na co mam uważać w umowie i wykonaniu umowy?
Co sądzicie o tej firmie:
http://warka.venti.com.pl/test/dombud/
Gdzie takie firmy jeszcze szukać oprócz google?

Inne wszelkie dobre rady / uwagi / inne mile widziane.

2. Data: 2007-07-15 20:38:57

Temat: Re: deweloper do postawienia domu
Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogadaj z kimś z nadzoru budowlanego, biura które wydaje pozwolenia na
budowe. Znajdz klienta firmy którą wytypujesz i wypytaj o szczeguły.

3. Data: 2007-07-16 20:52:39

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek <n...@g...com> wrote:

> No i zaczyna się moja prośba do grupowiczów:
> Czy możecie jakąś firmę polecić lub stanowczo odradzić
> (Warszawa i
> okolice) na co mam uważać w umowie i wykonaniu umowy?

Najlepsze do "testowania" firm budowlanych jest forum Muratora:
http://forum.muratordom.pl/index.php

> Co sądzicie o tej firmie:
> http://warka.venti.com.pl/test/dombud/

Wpisz w muratorową wyszukiwarkę nazwę tej firmy, sam zobaczysz...

J. (również się napalałem na ta firmę, widząc jak szybko,
sprawnie i ładnie budują u sąsiada zza miedzy, dałem sobie
spokój, jak wyszło mi, że ta budowa, to albo cud albo po
znajomości)

PS: pl.misc.budowanie byłoby chyba bardziej na temat

Przepisy ppoz w budynkach wielorodzinnych a kraty korytarzowe
Pralka Ariston ?
Dekoracja wnetrz - przedmioty z Azji - figurki, home decor, fajki, tribal art
Pyt. nt. klimatyzacji-szronienie.
Mikser do ciasta - jeszcze raz