Pralka ładowana "od góry" vs. zwykła

31. Data: 2010-01-30 19:23:47

Temat: Re: Pralka ładowana "od góry" vs. zwykła
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> Praktycznie liczba tych
> pralek w stosunku do klasycznych jest znikoma- i to chyba takż o czymś
> świadczy.
Znikoma? Chyba przesadzasz.
Kobity lubią mieć dodatkową półkę na bzdety.
--
Krzysiek

32. Data: 2010-01-30 22:09:06

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Jan 2010 18:32:48 +0100, Chiron napisał(a):

> Problem w tym, że łatwo do nich dojść i je wymienić (na ogół- czeskiej Tamat
> nie liczę:-) )- a w ładowanej od góry raczej nie da się inaczej- tylko
> rozebrać całą pralkę, żeby je wymienić. Poza tym- wymiana łożysk w ładowanej

Tyle, że w swojej praktyce jeszcze nie wymieniałem łożysk w odgórnej, a w
odczołowej to wiele.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

33. Data: 2010-01-30 22:10:31

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Jan 2010 18:30:28 +0100, Chiron napisał(a):

> Prawda. Tylko to dodatkowy kłopot. Poza tym- sporo ludzi coś trzyma na
> pralce (proszek, płyn do płukania etc)- czyli na czas suszenia- musi to
> ściągnąć i gdzieś ustawić.

Nic za darmo - trzeba inaczej łazienkę rozplanować.

> Ma- porównaj konstrukcję zbiornika oraz bębna (kształt) jednej i drugiej:
> mniej więcej w bryle o przekroju półkola mieści się kolisty bęben ładowanej
> od góry, a w bryle zbiornika o kolistym przekroju mieści się kolisty bęben
> klasycznej. Wymusza to (przy tym samym poziomie wody) wieksze zużycie wody-
> a tym samym i prądu.

Niczego nie wymusza. Spód zbiornika jest taki sam, a poziom wody to jakieś
20cm nad dno. Dane techniczne tez nie potwierdzają Twoich rewelacji.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

34. Data: 2010-01-31 14:08:14

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Prawda. Tylko to dodatkowy kłopot. Poza tym- sporo ludzi coś trzyma na
> pralce (proszek, płyn do płukania etc)- czyli na czas suszenia- musi to

Na czas każdego prania też muszą to zrobić. Więc niech lepiej sobie
przestrzeń organizują.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

35. Data: 2010-02-01 18:54:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
>>

> Na podobny problem kupiłem sobie wąską pralkę- ale ładowaną z boku.
> Ładowane od góry trudno trzymać otwarte

Zazwyczaj to się one same nie zatrzaskują.

> (a pralki powinno się trzymać z
> uchylonymi drzwiczkami), o głośniejszej pracy Ci już inni pisali. Jak
> masz małe dzieci- to jak je posadzisz p okąpieli na takiej pralce:-)

Jak w foteliku samochodowym 0-13, tyłkiem we wgłębieniu.

Qra

36. Data: 2010-02-01 18:55:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prawda. Tylko to dodatkowy kłopot. Poza tym- sporo ludzi coś trzyma na
> pralce (proszek, płyn do płukania etc)- czyli na czas suszenia- musi to

Nie zapomnij dodać dziecka.

Qra

37. Data: 2010-02-01 19:33:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

Jak na gnieździe... :-)))))))))))))))

38. Data: 2010-02-02 08:26:21

Od: maniek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym- rzecz nie bez
> znaczenia: przy porównaniu- ładowana z góry ma większy pobór wody i prądu.
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Witam.Nikt nie wspomniał o jednym zasadniczym plusie na korzyść pralek
ładowanych od góry,mianowicie możliwość wlewania ciepłej wody
np.wiadrem co pozwala zaoszczędzić nie małe pieniądze na ogrzaniu ok.
40-50l zimnej wody którą pralka by miała sobie sama podgrzać do
wymaganej temp.W moim przypadku tylko to zdecydowało że kupiłem
ładowaną od góry,mimo tego że jest AA+.
Dlatego nie zgodze sie z tezą że te ładowane od góry pobierają więcej
prądu.

39. Data: 2010-02-02 08:52:26

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maniek" <m...@o...pl> wrote in message
h.googlegroups.com...
> [...]

ładowaną od góry,mimo tego że jest AA+.
Dlatego nie zgodze sie z tezą że te ładowane od góry pobierają więcej
Pozdrawiam

Nie musi być ciepła - wystarczy czysta, np. zimna woda z rur wylewana
wcześniej do ścieku zanim bojler ogrzał na tyle, by dała się użytkować.
Druga - kolosalna oszczędność - Magiczne Kule do prania - doskonała
rzecz. Jeżeli ma się pralkę z możliwością indywidualnego programowania
jeszcze więcej oszczędności - wystarczaq jednokrotne płukanie. Wygoda -
możliwość prania białych i czarnych razem przy 40°C...

40. Data: 2010-02-02 09:48:49

Od: MM <p...@r...maksymilian.com> szukaj wiadomości tego autora

On 01/28/2010 06:29 PM, Krzysiek wrote:
> Proszę użytkowników pralek ładowanych "od góry" o informacje czy są z
> nimi jakieś problemy. W przyszłej łazience będę miał ograniczoną ilość
> miejsca, więc rozważam zakup takiej pralki.

Też rozważałem zakup pralki ładowanej od góry z racji na ograniczone
miejsce. Jednak np. taki Whirlpool
http://nowe.euro.com.pl/pralki/whirlpool-awg-3102c.b
html o rozmiarze
36,2 x 59,7 x 84,5 cm zostal zakupiony i pasuje idealnie.A do tego
dodatkowe miejsce na kosmetyki na górze :-)

Max

Historia cen nieruchomości
gniazda z wyłacznikiem
Re: Zamocowanie ciężkiej szafki
dobra, sprawdzona zmywarka stojaca - jaka?
Praktyczne znaczenie kąta świecenia żarówki halogenowej