Pralki BEKO

1. Data: 2007-03-29 16:34:43

Temat: Pralki BEKO
Od: ja <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wiem ze temat pralek jest walkowany co chwila, nie znalazlem jednak w
archiwum info o marce BEKO poza dwoma wpisami na tyle staryze nie mam
ich tresci. Poniewaz przymierzam sie do zakupu taniej (czyli nie bosh i
siemens) pralek rozwazam pralki BEKO i LG. Czy ktos zna jakies opinie na
ich temat.
Pozdrawiam
Cyprian

2. Data: 2007-03-29 16:46:26

Temat: Re: Pralki BEKO
Od: "Grzegorz J." <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ich tresci. Poniewaz przymierzam sie do zakupu taniej (czyli nie bosh i
> siemens) pralek rozwazam pralki BEKO i LG. Czy ktos zna jakies opinie na
***
to zastanów się jeszcze nad Elektroluxem, tańsze od Boscha i Siemensa

Grzegorz

3. Data: 2007-03-29 17:00:06

Od: ja <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozwazam pralki BEKO i LG. Czy ktos zna jakies opinie na
> ***
> to zastanów się jeszcze nad Elektroluxem, tańsze od Boscha i Siemensa

ale Elektroluxsie chyba opinie sa mocno podzielone. Probuje do zestawu
rozwazanych nie dokladac nastepnych bo wlasnie w wypadku pralek to od
tego wyboru glowa boli i nie wiadomo co wybrac.
Zawezilem chyba do 3 modeli ktore widzielam i staram sie poza to nie
wychodzic do jak wyjde to przepadne. :-)
Pozdrawiam
Cyprian

4. Data: 2007-03-29 17:47:15

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ja" <j...@w...pl> wrote in message news:eugq0u$2o$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Wiem ze temat pralek jest walkowany co chwila, nie znalazlem jednak w
> archiwum info o marce BEKO poza dwoma wpisami na tyle staryze nie mam ich
> tresci.

Odpusc sobie Beko. Wciąga ciuchy, cieknie, nie dopiera - moje doswiadczenia
z pralką Beko w jednym z wynajmowanych mieszkan - pralka byla nówka ze
sklepu (UK).

pozdr

cherokee

5. Data: 2007-03-29 18:04:43

Od: ja <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):

> Odpusc sobie Beko. Wciąga ciuchy, cieknie, nie dopiera - moje doswiadczenia
> z pralką Beko w jednym z wynajmowanych mieszkan - pralka byla nówka ze
> sklepu (UK).
Dzieki, sprzedawca mowil ze BEKO to numer 1 w GB. Dobrze uslyszec cos
innego niz belkot sprzedawcy.

6. Data: 2007-03-29 18:11:59

Od: ja <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz J. napisał(a):
> [...]
> ***
> to zastanów się jeszcze nad Elektroluxem, tańsze od Boscha i Siemensa

Dzieki za zamacenie :-), Elektorlux wysunal sie na prowadzenie.
Pozdrawiam
Cyprian

7. Data: 2007-03-29 18:38:17

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ja" <j...@w...pl> wrote in message news:eugv9f$ldg$1@inews.gazeta.pl...
> Dzieki, sprzedawca mowil ze BEKO to numer 1 w GB. Dobrze uslyszec cos
> innego niz belkot sprzedawcy.

Bzdury gada. Sa najtansze, choc nie zawsze, sprzedawane w marketach, ale
wydaje mi sie ze o niebo lepsza jest marka White Knight i wiem, ze
wytrzymała, z dolnej półki cenowej. Natomiast na Beko wiekszosc ludzi tutaj
reaguje negatywnie.

pozdr

cherokee

8. Data: 2007-03-29 21:28:13

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydaje mi sie ze o niebo lepsza jest marka White Knight i wiem, ze
> wytrzymała, z dolnej półki cenowej. Natomiast na Beko wiekszosc ludzi

Jestem ciekaw czy ktoś miał Beko w domu czy tylko zasłyszane opinie są
powielane :)
Podobnie było z Daewoo, kiedy wchodziło na rynek a teraz okazuje się, że
usterkowość mają mniejszą od Mercedesa i VW.

Tomek

9. Data: 2007-03-29 23:10:40

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> Jestem ciekaw czy ktoś miał Beko w domu czy tylko zasłyszane opinie są
> powielane :)

4 miesiące temu kupiłem pralkę Beko mojej mamie skuszony pięcioletnią
gwarancją. Jak na razie jest z niej bardzo zadowolona.

T.

10. Data: 2007-03-30 05:05:07

Temat: Odp: Pralki BEKO
Od: "Mateusz Jaros" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Spośród szerokiego asortymentu pralek w zeszłym roku ową kupowałem
górna cena 1600 zł takie było założenie

do wyboru było dużo sprzętu i obecnie jest LG Bosh Whirlpool Electrolux i
miedzy innymi BEKO
ze względu na to iż w zeszłym roku BEKO było nowością i w zasadzie nie mało
opini o użytkowaniu pralkitej marki
wię cstaneło na Whirlpool cena wysoka jak na pralke 1600 zł w zeszłym roku
ale za to cenę z innych marek nieznalazłem tak rozbudowanej pralki
pod względem programowania trybów pracy zużyciem energi klasą energetyczną
pralki oraz regulowanymi obrotami wirowania i szerokim zakresem serwisu
teraz sytuacja wygląda napewno inaczej
polecam Whirlpool (odpukac) narazie bez awarii

Pozdrawiam

Użytkownik Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:euhh1b$qvf$...@n...dialog.net.pl...

> 4 miesiące temu kupiłem pralkę Beko mojej mamie skuszony pięcioletnią
> gwarancją. Jak na razie jest z niej bardzo zadowolona.
>
> T.

Roleta/markiza pionowa na balkon
wskaźnik wzrostu cen mieszkań w danym okresie
Pellets czy groszek weglowy.
Calgonit 5w1
Ubezpieczenie dodatkowe mieszkania