kuchenka na gaz z butli - pytanie do znawców

1. Data: 2007-03-29 17:57:28

Temat: kuchenka na gaz z butli - pytanie do znawców
Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy podłanczając kuchenkę do butli konieczna jest wymiana dysz? Kupiliśmy
kuchenkę i zupełnie nie pomyśleliśmy, że trzeba coś wymienić i nie
spytaliśmy sprzedawcy. Rodzice i teście mówią, że trzeba wymienić dysze,
zdaniem męża nie jest to konieczne.
Trzeba czy nie trzeba? I co bedzie jak się nie wymieni?

--
Pozdrawiamy
Marta i Arek 18 miesięcy

2. Data: 2007-03-29 18:18:28

Temat: Re: kuchenka na gaz z butli - pytanie do znawców
Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bunny wrote:

> Czy podłanczając kuchenkę do butli konieczna jest wymiana dysz?

tak - należy wymienić dysze. Wydaje mi się, że oprócz dysz do ziemnego w
komplecie z nową kuchenką, którą kupiła niedwano moja Mama ( chyba AMICA )
był drugi komplet dysz do gazu propan-butan.

--
Bogdan

3. Data: 2007-03-29 18:30:09

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdaniem męża nie jest to konieczne.
> Trzeba czy nie trzeba? I co bedzie jak się nie wymieni?

Muszą być dysze na propan.

Tomek

4. Data: 2007-03-29 18:36:13

Od: "BQB" <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdaniem męża nie jest to konieczne.
> Trzeba czy nie trzeba? I co bedzie jak się nie wymieni?

Trzeba wymienić, bez tego gaz nie będzie się normalnie palić, a wymienić
musi ktoś z uprawnieniami, chyba, że nie zależy wam na gwarancji.

5. Data: 2007-03-29 20:01:10

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bunny <m_bunny@USUŃinteria.pl> napisał(a):

> Czy podłanczając kuchenkę do butli konieczna jest wymiana dysz?
Obowiązkowo wymienić dysze i wyregulować płomień minimalny.

6. Data: 2007-03-29 20:55:13

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bunny <m_bunny@USUŃinteria.pl> wrote:

> Rodzice i teście mówią, że
> trzeba wymienić dysze, zdaniem męża nie jest to konieczne.

Wiem, że to nieprawdopodobne, ale w tym wypadku wyjątkowo rację
mają teściowie, nie mąż.

> Trzeba czy nie trzeba? I co bedzie jak się nie wymieni?

Trzeba, jak się nie wymieni, będą się źle palniki paliły. Nawet
bardzo źle.

J.

Pralki BEKO
Roleta/markiza pionowa na balkon
wskaźnik wzrostu cen mieszkań w danym okresie
Pellets czy groszek weglowy.
Calgonit 5w1