Pralki Beko - potrzebne opinie użyszkodników :)

1. Data: 2006-07-16 19:10:51

Temat: Pralki Beko - potrzebne opinie użyszkodników :)
Od: "Dando" <d...@s...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Czy ktoś używa pralek Beko i może podzielić się wrażeniami?

Pozdrawiam,

Daniel

2. Data: 2006-07-16 19:52:43

Temat: Re: Pralki Beko - potrzebne opinie użyszkodników :)
Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś używa pralek Beko i może podzielić się wrażeniami?

jesli chodzi o wrazenia i BEKO to podoba mi sie ich reklama lodówek:)
Pralkę to moze kup Elektroluxa, Bosch/Siemens?

JR

3. Data: 2006-07-17 14:18:27

Od: "man" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś używa pralek Beko i może podzielić się wrażeniami?
Moja Matka od około trzech lat ,jeden z prostszych modeli ,używana na dwie
osoby bez zastrzeżeń . Przy zakupie sprzedawca zwrócił nam uwagę na wiele
podobieństw do pralek Boscha:). Podobno obie są produkowane w jednej fabryce
w Turcji
Roman
Adres odspamiony .Usuń:X

4. Data: 2006-07-18 22:37:20

Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dando" <d...@s...go2.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś używa pralek Beko i może podzielić się wrażeniami?

Mam prosta pralke od okolo 5 lat. Zonka latem to nawet robi z 3 prania
dziennie ale i zima jest mocno eksploatowana. Nic kompletnie sie nie dzieje.
Zdecydowanie polecam.

Artur W.

5. Data: 2006-07-19 18:33:23

Od: "GlennBp" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć,
>
> Czy ktoś używa pralek Beko i może podzielić się wrażeniami?

Pytaj waszmość u źródła ;->
Juz twojej żonie mówiłem..m.in dlaczego nie bosz ;-)

http://www.arcelik.com.tr/Cultures/en-US/?Language=e
n-US

> Pozdrawiam,
>
> Daniel

/;-)/Me

6. Data: 2006-07-25 19:16:07

Temat: Re: Pralki Beko - potrzebne opinie użyszkodników :) [OT]
Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sun, 16 Jul 2006 21:52:43 +0200, name: JerzyR:

> jesli chodzi o wrazenia i BEKO to podoba mi sie ich reklama lodówek:)

Ja rozumiem, że tak się może kojarzyć (gabaryty te sprawy),
ale czy to nie bezczelność śpiewać per "Beko" o kobiecie
w ciąży ?
Moja żona się obraziła :)

Miroo

7. Data: 2006-07-26 12:11:14

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Tue, 25 Jul 2006 21:16:07 +0200, name: Miroo:

> [...]
>
> Ja rozumiem, że tak się może kojarzyć (gabaryty te sprawy),
> ale czy to nie bezczelność śpiewać per "Beko" o kobiecie

Aha, tak mi się jeszcze nasunęło, czy nie ładniej by było
np "Baryłeczko" albo "Antałku"? To chyba duzo słodsze
niż "Beko" :P

Pozdrawiam
Miroo

usunięcie żywicy sosnowej