Pranie mózgu dzieciom

21. Data: 2020-03-13 17:57:12

Temat: Re: Pranie mózgu dzieciom
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/03/2020 o 16:49, Jacek Maciejewski pisze:

> No to se wsadź taką informację wiesz gdzie :)

wiem, pewnych rzeczy nie da sie po prostu odnalezc w necie, probowalem
odnalezc antropologiczna definicje czlowieka, to jak z Kopalinskim, SJP
daje czasem odnosniki jednak pewne rzeczy wymieraja, po prostu,
instagram rules

--
gazebo

22. Data: 2020-03-13 20:00:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.03.2020 o 12:40, XL pisze:
> [...]
ch-na-dzieciach-rekolekcje-do-prokuratury,260,4527

> W wyborach wystartowałam pod presją konieczności - z powodu braku
> koniecznej luczby kandydatow do utworzenia listy w tamtym czasie.

I wniosków nie wyciągnęłaś.

> Nikt nie liczył na mój sukces - jestem nieznana w rejonie.

I całe szczęście.

> Co do sieczki - to się szybko wyjaśni, co ją spowodowało :-)
> Durniu ?

A co tu wyjaśniać? Zajrzyj do podręcznika historii, to się dowiesz jak
religie robią sieczkę z mózgu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2020-03-13 21:23:01

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Mar 2020 16:52:22 +0000, gazebo wrote:

> dzien dobry, witam na grupie, jak sie masz?

SupercalifragilisticexpialidociousSupercalifragilist
icexpialidocious

24. Data: 2020-03-13 21:48:10

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 13 Mar 2020 20:23:01 +0000 (UTC)
doszła do mnie wiadomość <r4gq35$kr9$2@gioia.aioe.org>
od andal <a...@a...org> :

>SupercalifragilisticexpialidociousSupercalifragilis
ticexpialidocious

Teraz nie mam wątpliwości, urwałeś się Trurlowi z łańcucha na strychu.

25. Data: 2020-03-13 21:53:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

> Ludziom pieprzącym dyrdymały o "wyuczonym homoseksualiźmie" proponuję
> porozmawiać z jakimiś homo. Będą mieli info z pierwszej ręki. Ja
> rozmawiałem z paroma i wiem stąd że o żadnym "wyuczeniu" nie było mowy w
> żadnym przypadku.

Raczej nie rozumiesz.

> Proponuję też zastanowić się nad drobnym lecz istotnym
> faktem. Ludzie homo są bezpotomni.

Na razie. Już żądają adopcji.

> Jakim cudem zatem w populacji od
> tysiącleci (czyli od kiedy umiemy pisać) utrzymuje się stały procent
> (około 2%) takich ludzi?

Od ilu ,,tysiącleci" i kto prowadził takie badania statystyczne na całej
,,populacji"?
?

> I to bez względu na to czy dane społeczeństwo
> sekuje homo czy ich aprobuje. Taka cecha powinna dawno ulec eliminacji.

Ta psychiczna skłonność (a nie cecha - nie ma genu homoseksualizmu) nazywa
się ZBOCZENIE SEKSUALNE.
I nie jest to zaburzenie genetyczne typu triploid czy albinos,

> IMO homoseksualizm stanowi cechę

To nie ,,cecha". Nie ma genu homoseksualizmu.

?

> o słabo jeszcze
> rozpoznanej lecz niewątpliwej
> przydatności.

Owszem, jest przydatny.
Żeby ludzie nie zapomnieli, do czego służy tylna część ciała.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2020-03-13 21:57:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

ch-na-dzieciach-rekolekcje-do-prokuratury,260,4527

> I wniosków nie wyciągnęłaś.

Przeciwnie. Niedługo z nich skorzystam.

> I całe szczęście.

To się już zmieniło :)

> A co tu wyjaśniać? Zajrzyj do podręcznika historii, to się dowiesz jak
> religie robią sieczkę z mózgu.

Tego napisanego przez pepeerówkę, matkę Michnika?
Tam tylko ty zaglądasz i takie lewactwo jak ty.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2020-03-13 22:09:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> porozmawiać z jakimiś homo. Będą mieli info z pierwszej ręki. Ja
> rozmawiałem z paroma i wiem stąd że o żadnym "wyuczeniu" nie było mowy w

... z tych paru?
No to z wieloma rozmawiałeś :-)

Co do homoseksualizmu jako nabytego zespołu zachowań i preferencji
seksualnych (a przy okazji w uzasadnieniu mego sprzeciwu wobec homoadopcji)
opiszę Ci teraz pewną moją autorską hipotetyczną sytuację:
Na oceanie wskutek rozbicia o rafę tonie statek pasażerski. Na pobliską
maleńką i bezludną oraz zupełnie nieuczęszczaną wyspę dociera w pontonie
ratunkowym tylko dwóch homoseksualistów oraz cudem uratowany przez nich
półtoraroczny chłopiec - reszta pasażerów tonie.
Pytanie:
Jaka będzie orientacja seksualna chłopca po 15 latach życia na wyspie -
homo czy hetero?
?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

28. Data: 2020-03-13 22:33:07

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13 Mar 2020 21:09:01 GMT, XL napisał(a):

> Jaka będzie orientacja seksualna chłopca po 15 latach życia na wyspie -
> homo czy hetero?

W zasadzie z durniem nie powinno się rozmawiać. Ale zrobię wyjątek i
odpowiem. Będzie hetero z pewnością ok. 98%. Choć oczywiście, będzie to
widoczne dopiero gdy wszyscy zostaną uratowani i wrócą do społeczeństwa.
--
Jacek
I hate haters.

29. Data: 2020-03-13 22:57:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiem. Będzie hetero z pewnością ok. 98%. Choć oczywiście, będzie to
> widoczne dopiero gdy wszyscy zostaną uratowani i wrócą do społeczeństwa.

Masz rację - z durniem nie powinnam rozmawiać.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

30. Data: 2020-03-14 00:22:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Pytanie:
Jaka będzie orientacja seksualna chłopca po 15 latach życia na wyspie -
homo czy hetero?
---
Nie bendzie zadnej bo duzo wczesniej go zezrom...

Wszyscy zyja?
Czego bojom siem LGBTowcy? wyLECZENIA! ;P
Zchiso a papierochy...no to jak jest?
O[d]puszciliscie POklad PSP? ;P
Szczęściem się...