Pranie mózgu dzieciom

31. Data: 2020-03-14 06:40:10

Temat: Re: Pranie mózgu dzieciom
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/03/2020 o 20:23, andal pisze:

> SupercalifragilisticexpialidociousSupercalifragilist
icexpialidocious

to dobrze, jestes glodny?

--
gazebo

32. Data: 2020-03-14 06:47:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/03/2020 o 23:22, m...@g...com pisze:

> Pytanie:
> Jaka będzie orientacja seksualna chłopca po 15 latach życia na wyspie -
> homo czy hetero?
> ---
> Nie bendzie zadnej bo duzo wczesniej go zezrom...

a to zalezy od wyspy

--
gazebo

33. Data: 2020-03-14 09:44:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> homo czy hetero?
> ---
> Nie bendzie zadnej bo duzo wczesniej go zezrom...

Skup się na idei, nie na żarciu ;-)
Mały człowiek nieznający NORMALNYCH RELACJI SEKSUALNYCH przybierze jako
WYUCZONY jedyny dostępny wzorzec.
Podobnie jak Tarzan wśród zwierząt.
Czy ktoś kwestionuje syndrom Tarzana?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2020-03-14 09:53:28

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.03.2020 o 22:09, XL pisze:
> [...]
>
> Co do homoseksualizmu jako nabytego zespołu zachowań i preferencji
> seksualnych (a przy okazji w uzasadnieniu mego sprzeciwu wobec homoadopcji)
> opiszę Ci teraz pewną moją autorską hipotetyczną sytuację:
> Na oceanie wskutek rozbicia o rafę tonie statek pasażerski. Na pobliską
> maleńką i bezludną oraz zupełnie nieuczęszczaną wyspę dociera w pontonie
> ratunkowym tylko dwóch homoseksualistów oraz cudem uratowany przez nich
> półtoraroczny chłopiec - reszta pasażerów tonie.
> Pytanie:
> Jaka będzie orientacja seksualna chłopca po 15 latach życia na wyspie -

Myślę że jednak nie należy utożsamiać seksu analnego z homoseksualizmem
jako takim.  Np. ten pierwszy więźniowie uprawiają ale za samo gadanie o
nim mogą nieźle poturbować.

Odpowiadając na pytanie - o ile nie zaistnieje jakaś anomalia to jestem
przekonany że chłopak po powrocie do cywilizacji nadal będzie się
oglądał za dziewczynami na ulicy a nie za chłopakami.

35. Data: 2020-03-14 10:04:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2020 o 09:44, XL pisze:

> Skup się na idei, nie na żarciu ;-)
> Mały człowiek nieznający NORMALNYCH RELACJI SEKSUALNYCH przybierze jako
> WYUCZONY jedyny dostępny wzorzec.

Skup się, nawet jakby przyjąć na chwilę tą twoją idiotyczną
"argumentację", że rodzice bzykają się przy dziecku (no bo skąd te
wzorce i jakże by inaczej na bezludnej wyspie, nie? Ty to masz fantazję...),
to jak wyjaśnisz homoseksualizm u człowieka, który "normalne" relacje
seksualne ma wokół siebie? Wszędzie. Od TV, poprzez internet i
bilbordy... https://besty.pl/3832544
Przykłady dla dziewczynek znajdziesz samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2020-03-14 10:17:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> przekonany że chłopak po powrocie do cywilizacji nadal będzie się
> oglądał za dziewczynami na ulicy a nie za chłopakami.

To CHYBA OCZYWISTE, że mówię o wychowaniu i wzorcach relacji płciowych i
emocjonalnych, a nie o technice zaspokajania.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

37. Data: 2020-03-14 10:35:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Skup się, nawet jakby przyjąć na chwilę tą twoją idiotyczną
> "argumentację", że rodzice bzykają się przy dziecku

Zdarza się i tak - gdy dziecko wchodzi bez pukania do sypialni.
Ale nie o skrajności chodzi.
WZORCE SEKSUALNE to nie ,,bzykanie". To warunkowe ODRUCHY SEKSUALNE i
NASTAWIENIE SEKSUALNE oraz zespół zachowań i wzorców kulturowych - relacje
bezpośrednie, moda, wysyłane sygnały niewerbalne między płciami i
oczekiwane oraz przyjęte reakcje na nie.
Podobnie jak w seksie, mechanizmy BIOLOGICZNE mogą mieć ograniczaną
skuteczność np. biologiczne uwarunkowanie kobiet na rodzenie dzieci może
zostać zniwelowane (w praktyce) przez lewackie ideologie proaborcyjne lub
inne ograniczające rozrodczość. Itd.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

38. Data: 2020-03-14 11:07:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2020 o 10:35, XL pisze:

> Zdarza się i tak - gdy dziecko wchodzi bez pukania do sypialni.
> Ale nie o skrajności chodzi.

Tobie chodzi.
Wrzucasz jakiś z dupy wzięty przykład o bezludnej wyspie, ale nie chodzi
ci o skrajności :):)

> WZORCE SEKSUALNE to nie ,,bzykanie". To warunkowe
Bla bla bla...
Skup się, jak wyjaśnisz homoseksualizm u człowieka, który "normalne"
relacje seksualne ma wokół siebie? Wszędzie. W szkole, w TV, poprzez
internet i bilbordy...

> np. biologiczne uwarunkowanie kobiet na rodzenie dzieci może
> zostać zniwelowane (w praktyce) przez lewackie ideologie proaborcyjne lub
> inne ograniczające rozrodczość. Itd.

Co za bełkot.
Takim głupim "rozumowaniem" można wytłumaczyć wszystko.
Np. jak ktoś nie chce grać w karty, bo nie lubi, to znaczy, że radość z
grania zniwelowała mu lewacka ideologia.
Co za brednie. A co z tymi, którzy nie lubią grać w karty, a nie mieli
kontaktu z lewacką ideologią?
I w drugą stronę, z tych bredni które wypisujesz może wynikać, że
prawacka ideologia może spowodować, że ktoś zacznie lubić grać w karty,
choć nie lubi. A nie! Przecież zawsze lubił, tylko taki tępy idiota
niepotrafiący samodzielnie myśleć o tym nie wiedział i dopiero prawacka
ideologia mu to uświadomiła...

Jak ty coś pieprzniesz to mucha nie siada :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2020-03-14 11:50:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Skup się, jak wyjaśnisz homoseksualizm u człowieka, który "normalne"
> relacje seksualne ma wokół siebie? Wszędzie. W szkole, w TV, poprzez
> internet i bilbordy...

Wygodnictwem choćby.
Znam OSOBIŚCIE konkretne przypadki ,,spedalenia" dla wygody - a nieosobiście
pewnego Raczka.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

40. Data: 2020-03-14 12:27:39

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2020 o 10:17, XL pisze:

> To CHYBA OCZYWISTE, że mówię o wychowaniu i wzorcach relacji płciowych i
> emocjonalnych, a nie o technice zaspokajania.

No to sprawę mamy jasną - nie ma możliwości zrobić z kogoś odmieńca,
nasze preferencje nie są uzależniane od metody wychowawczej i
zaczerpniętych od innych wzorców.

Wszyscy zyja?
Czego bojom siem LGBTowcy? wyLECZENIA! ;P
Zchiso a papierochy...no to jak jest?
O[d]puszciliscie POklad PSP? ;P
Szczęściem się...