Pranie mózgu dzieciom

41. Data: 2020-03-14 12:59:12

Temat: Re: Pranie mózgu dzieciom
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2020 o 11:50, XL pisze:

> Wygodnictwem choćby.
> Znam OSOBIŚCIE konkretne przypadki ,,spedalenia" dla wygody - a nieosobiście
> pewnego Raczka.

Ty osobiście wyleczyłaś faceta łańcuszkiem. Nic mnie już u ciebie nie
zdziwi :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

42. Data: 2020-03-14 13:35:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> No to sprawę mamy jasną - nie ma możliwości zrobić z kogoś odmieńca,
> nasze preferencje nie są uzależniane od metody wychowawczej i
> zaczerpniętych od innych wzorców.

Wręcz przeciwnie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

43. Data: 2020-03-14 13:41:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ty osobiście wyleczyłaś faceta łańcuszkiem. Nic mnie już u ciebie nie
> zdziwi :)

Przeczytasz - czy raczej nie?
?
https://www.homoseksualizm.edu.pl/wiecej/publicystyk
a/164-mona-wyj-z-homoseksualizmu

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

44. Data: 2020-03-14 13:42:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> No to sprawę mamy jasną - nie ma możliwości zrobić z kogoś odmieńca,
> nasze preferencje nie są uzależniane od metody wychowawczej i
> zaczerpniętych od innych wzorców.

Ależ są. Także od pewnych warunków środowiskowych i psychicznych:

45. Data: 2020-03-14 14:02:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2020 o 13:42, XL pisze:

> Ależ są. Także od pewnych warunków środowiskowych i psychicznych:
> https://www.homoseksualizm.edu.pl/wiecej/publicystyk
a/164-mona-wyj-z-homoseksualizmu

W sumie nie wiadomo od czego to zależy, jednak zdaje się że raczej na
pewno nie wg wskazywanej ścieżki, czyli że to najbliższe otoczenie
otoczenie zrobiło z nich homo. Widział ktokolwiek rodzeństwo które
"nabyło" taką przypadłość na skutek warunków w jakich przebywali  w
czasach dziecięcych?

46. Data: 2020-03-14 15:22:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2020 o 13:41, XL pisze:

> Przeczytasz - czy raczej nie?
> ?
> https://www.homoseksualizm.edu.pl/wiecej/publicystyk
a/164-mona-wyj-z-homoseksualizmu

Dlaczego mam czytać brednie?
Już kiedyś podawałaś linka do tego czegoś i już wtedy wyjaśniłem ci
dlaczego to coś jest niewiarygodne, a wręcz celowo kłamliwe.
I jak zwykle nie wyciągnęłaś wniosków.
Więc ci przypomnę: ta witryna, to zwykła chamska biznesowa reklama
religianckich "poradni", które naciągają na kasę zmanipulowanych religią
ludzi, którzy mają (przez religiantów) problem z własną tożsamością
seksualną. Bo to nie oni mają problem, tylko religianci.
W dużym skrócie: bezczelne chamskie kłamstwa dla kasy. Typowe u religiantów.
Wiedzą, że kłamią, dlatego nawet wstydzą się podać informacji kto ten
sziteks prowadzi.

https://www.dns.pl/whois
Abonent: dane niedostępne

czyli jakiś prywatny pokemon, nawet nie firma, czy organizacja, bo tylko
dla prywatnych jest możliwość ukrycia danych abonamentowych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

47. Data: 2020-03-14 15:31:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

48. Data: 2020-03-14 15:43:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> czyli jakiś prywatny pokemon, nawet nie firma, czy organizacja, bo tylko
> dla prywatnych jest możliwość ukrycia danych abonamentowych.

Poziom twojego zaplucia się jest dla mnie w tym momencie satysfakcjonujący.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

49. Data: 2020-03-14 16:00:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2020 o 15:43, XL pisze:

a/164-mona-wyj-z-homoseksualizmu

> Poziom twojego zaplucia się jest dla mnie w tym momencie satysfakcjonujący.

Czyli celowo kłamiesz i dlatego tak się irytujesz, gdy ktoś ci to wytknie.
To dobrze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

50. Data: 2020-03-14 19:29:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

a/164-mona-wyj-z-homoseksualizmu

> Czyli celowo kłamiesz i dlatego tak się irytujesz, gdy ktoś ci to wytknie.
> To dobrze.

Ja się co? Irytuję?
Oh, cwietia, cwietia ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Wszyscy zyja?
Czego bojom siem LGBTowcy? wyLECZENIA! ;P
Zchiso a papierochy...no to jak jest?
O[d]puszciliscie POklad PSP? ;P
Szczęściem się...