Prasa dla niewidomych i niedowidzacych w sieci.

1. Data: 2001-07-11 20:03:22

Temat: Prasa dla niewidomych i niedowidzacych w sieci.
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie !!!
Zwracam się z pytaniem, czy w Internecie można znaleźć do pobrania lub
jeszcze lepiej do zamówienia sobie subskrypcji na konto e- mail
elektronicznych wersji czasopism przeznaczonych dla osób
niedowidzących lub niewidomych?
Jarek

2. Data: 2001-07-11 21:07:29

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze lepiej do zamówienia sobie subskrypcji na konto e- mail
> elektronicznych wersji czasopism przeznaczonych dla osób

W serwisie Centrum Komputerowego dla Studentow Niewidomych i
Niedowidzacych http://www.cnin.uw.edu.pl

Krzysztof Markiewicz

3. Data: 2001-07-11 21:24:28

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zwracam się z pytaniem, czy w Internecie można znaleźć do pobrania lub
> jeszcze lepiej do zamówienia sobie subskrypcji na konto e- mail

ciach
Spróbuj tu www.pzn.org.pl

--
<><><><><><><>
Pozdrawiam

4. Data: 2001-07-11 22:26:24

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Jul 2001 23:24:28 +0200, "Apik" <a...@c...pl> napisał(a):

>Spróbuj tu www.pzn.org.pl
Dzięki , znalazłem to coś dla siebie :-)
Jarek

5. Data: 2001-07-23 11:24:51

Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wylacznie do pociagniecia siecia?
> Bo jezeli nie, to od dwoch numerow jest "Integracja" w formie
> dziwekowej.
> Na razie na kasetach, wkrotce byc moze na plytach, to zalezy od
> zainteresowania.
> Kontakt:
> c...@i...org
> Pozdrawiam,