Prawa człowieka

151. Data: 2013-07-24 22:42:51

Temat: Re: Prawa człowieka
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 19:24, Ikselka pisze:

> Pobudzenie do działania ludzi chorych i głodujacych? - zaiste piekna idea
> :->

Nie, oczywiście nie takich ludzi, ale tych co się nudzą, co nie maja z
sobą co począć.

152. Data: 2013-07-24 22:43:02

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 23:36, Towarzysz Gnój pisze:

> A pewnie Trybunie!
> Rozdać dziadom wędki do łowienia, my będziem łowić na granat.
>
> gnojczerowny.gru.pl

Z jakiej paki rozdawać? Okradać jednych po to żeby obdarowywać innych?
Nie godzi się, uboczny produkcie z chlewika.

153. Data: 2013-07-24 22:43:18

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 23:40, Towarzysz Gnój pisze:
> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
> | >
> | > |

> na

> A niby jakim cudem żeśmy sobie ją wzieli?
> Gdyby głupi car nie abdykował, ten niemiecki pociąg zatrzymałby sie za Kołymą!
>
> gru.pl

Mądrze car zrobił, jednak takim działaniem nie mógł powstrzymać
Rewolucji. Właściwie to nie było mocnych na to żeby powstrzymać bunt
Rosjan przeciw niesprawiedliwości społecznej.

154. Data: 2013-07-24 22:43:28

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 19:29, Ikselka pisze:

> :-DDD //przez łzy
> Wybacz.

Powiem więcej - nie ma alternatywy do kołchozów, indywidualne rolnictwo
generuje za duże straty żeby mogło przetrwać.

155. Data: 2013-07-24 23:00:17

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

|W dniu 2013-07-23 22:49, Jacek Biały pisze:
| > |
> [...]
| > |

| Co się Jacek dziwisz. Przecież sam napisałeś że uczciwe życie to nie
| twój styl

Ty naprawdę w to wierzysz, że ja tak napisałem?
jb

156. Data: 2013-07-24 23:04:29

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Jeszcze jedno małe pytanko, bo są niejasności - zdecydowałeś się na
| współpracę?

Taki inteligentny komuch, a domyślić się nie potrafi...
A może znów głupiego udajesz Andrzeju? Bo jeśli tak, to zastanawiam się, czy
czasem nie przed samym sobą (rzecz normalna u homo sovieticus).
jb

157. Data: 2013-07-24 23:11:52

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

|W dniu 2013-07-23 19:52, Jacek Biały pisze:

| > |

| Sam w swoim czasie opisywałeś zdarzenie

Jak zwykle nie masz racji Andrzeju.
Nigdzie nie napisałem, żeby oskarżał mnie ktokolwiek inny, poza
funkcjonariuszami MO. Reszta jest typową komuszą supozycją.
jb

, dodając że sprawa niby miała
| polityczny wymiar.

To równiez sam sobie dodałeś.
jb

158. Data: 2013-07-24 23:43:40

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| TAK! Nie dostąpiłem łaski internowania- tylko relegowania z uczelni.

Szczerze współczuję, to gorsze od internowania.

Prosto
| do armii. W międzyczasie zaliczyłem jeszcze pacyfikację Nowej Huty - chronili
| studentów z NZS
| --

Nas mieli zabrać do kopalń, ale to nie miało sensu. Kierownictwo związku nie
miało woli walki z systemem, więc po co w to wciągać młodzież?
Nawiasem mówiąc nie sądze, aby stan wojenny był skierowany bezpośrednio przeciw
Solidarności. Bardziej bali sie tego, że tracą kontrolę nad społeczeństwem jako
całością.

jb

159. Data: 2013-07-24 23:59:59

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Nie udawaj Chiron, to oddziaływanie kapitalistycznego ustroju sprawia że
| ludzie tak egoistycznie się zachowują. To nie socjalizm robi z ludzi
| egoistyczne zwierzęta owładnięte chęcią posiadania więcej niż sąsiad.

Chęć osiągnięcia więcej od innych jest budujacą cechą. Wiesz dlaczego tak bardzo
je nienawidzisz? U sowieciarzy rozwija się innego rodzaju pragnienie: Aby ktoś
inny nie osiągnął więcej niż ja. A to nie to samo Trybunie.
Bierze sie to z kompleksu upodlenia, który wywołuje uczucie, jakie Józef
Mackiewicz określił niemieckim słowem 'Schadenfreude'. Czyli radość z
nieszczęścia. Na przykład z tego, że zamknęli prywaciarza, który radził sobie
lepiej od innych. Czy nie mam racji Trybunie?

jb

160. Data: 2013-07-25 00:13:18

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
|W dniu 2013-07-23 19:52, Jacek Biały pisze:

| > |

| Sam w swoim czasie opisywałeś zdarzenie, dodając że sprawa niby miała
| polityczny wymiar.

| Nie wiem, aż do tego stopnia mnie nie interesuje twój życiorys.

A pewnie! Bardziej interesują cię twoje fantazje na temat mojego życiorysu.

Opisałeś
| zatrzymanie cię przez MO za kradzież sygnetu

Ty naprawdę w to wierzysz, że ja tak napisałem?
Milicja mnie oskarżyła o kradzież sygnetu. Powód zatrzymania to już inna sprawa.

, i ja tego się trzymam. Bo
| niby za co mieli cie zatrzymać? Chcesz powiedzieć że byłeś jakimś
| wielkim opozycjonistą, którego profilaktycznie musiała zamykać do
| aresztu MO?

No wymyśl coś, trzymaj się tego mocno, tylko pały nie upuść, bo może ci się
jeszcze przydać, gdy wyjedziesz do Korei Północnej (tam jest tyle
tramwajarek...)
jb

Dewiacja psychiki spowodowana traktowaniem ciała jako grzech
Re: Czy w Polsce prześladowane są dzieci?
Miałeś chamie, złoty róg...?
Niedawno
Dla morderców i innych degeneratów