Prawa człowieka

201. Data: 2013-07-25 23:00:15

Temat: Re: Prawa człowieka
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-25 01:01, Towarzysz Gnój pisze:

> No i jak na tym wyszedł?
> Buuuuu-ha-ha-ha-ha-ha-ha!
>
> gru.pl

Nie miał wyboru.

202. Data: 2013-07-25 23:00:23

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
|W dniu 2013-07-24 23:00, Jacek Biały pisze:

| > |

| Coś krótką pamięć masz.. Kto się przechwalał że cała wykonywana praca to
| spekulacja deficytowymi towarami?

To była praca, którą się do dziś szczycę. Resztę dopisałeś sobie sam.
jb

203. Data: 2013-07-25 23:02:20

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Proszę o jednoznaczną odpowiedź, bo inteligencja podpowiada mi że jednak
| poszyłeś na współpracę.

No cóż Trybunie... Musisz się zdać na swoją komuszą inteligencję.
jb

204. Data: 2013-07-25 23:03:06

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-25 15:09, Towarzysz Gnój pisze:
> Zachciało się chamom wolności? Nas nie po to Abwehra przysłała, żeby jakiś ruski
> kmiot podnosił głowę.
> __
> gnojczerwony.gru.pl

Za linki to ja dziękuję. Już raz się naciąłem, tzn. dzięki antywirusowi
nie było konieczności reinstalki systemu..

205. Data: 2013-07-25 23:04:41

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 23:47, Towarzysz Gnój pisze:

> A jak miały wygladać? Myslicie Trybunie, że sami sie powystrzelali, a potem
> spalili?
> Buuu-ha-ha-ha!
>
> gru.pl

Sam nie wiem co o tym myśleć. Tyle już wersji czytałem na ten temat że
kompletny mętlik.

206. Data: 2013-07-25 23:04:47

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 23:50, Towarzysz Gnój pisze:
> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> Ciepło, ciepło...
> Pilnowali ich towarzysze węgierscy, zabił polski towarzysz pochodzenia
> mojżeszowego o przybranym nazwisku Jurowski.

Czyli pilnowali towarzysze, a zabił bandyta? Całkiem prawdopodobne.

207. Data: 2013-07-25 23:05:38

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

|W dniu 2013-07-24 23:11, Jacek Biały pisze:
| > |

| Mów mi Trybun.. No tak, znalazł sie jakiś powód że odstąpili od oddania
| sprawy do prokuratury. Chyba nawet sie domyślam przyczyny..

| > |

| Za co może zamknąć niewinnego obywatela MO

Na 48 za nic.

i ni z gruszki ni z
| pietruszki stawiać propozycje raczej nie do odrzucenia?

Dlaczego nie?
jb

208. Data: 2013-07-25 23:08:25

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-25 06:13, Ghost pisze:

> Jednak na polityce liczba przyglupow nie jest stukrotnie wyzsza od
> sredniej usenetu, jest o wieeeeele gorzej.

To jak to się stało że ciebie tam brakuje?

209. Data: 2013-07-25 23:08:43

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 19:15, Ikselka pisze:

> Niestety zrobiły, istnieje szczegółowy opis, cienka mała książeczka, miałam
> ją w swoich rekach. Niestety nie pamiętam tytułu. Sa tam opisane nie tylko
> sczzegóły przed egzekucją i podczas, ale także losy zwłok po.

No nie wiem, takich szczegółowych opisów jest więcej. Oczywiście nie
neguję żadnej z tych wersji, również tej co Ty przedstawiasz, ale ja
pozostanę przy swoim zamiarze cofnięcia się w czasie i zobaczenia
wydarzeń na własne oczy. I niewykluczone że komuchów nazwę zwykłymi
bandziorami mordującymi niewinnych ludzi.

210. Data: 2013-07-25 23:11:34

Temat: Re: Hipokryta
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-25 17:17, Jacek Biały pisze:
> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
>

> Lituje się nad królewiątkiem, innych by pozamykał w kołchozach..

Takie zniewalanie całkowicie kłóci się z moim światopoglądem. Każdy
powinien pracować tam gdzie ma ochotę, jednak o ile nie jest jakimś
kaleką nie mogącym pracować to praaca jest warunkiem tolerancji w
społeczeństwie.

Dewiacja psychiki spowodowana traktowaniem ciała jako grzech
Re: Czy w Polsce prześladowane są dzieci?
Miałeś chamie, złoty róg...?
Niedawno
Dla morderców i innych degeneratów