Prawda, a milosc

1. Data: 2001-02-28 09:52:42

Temat: Prawda, a milosc
Od: "Devon" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey.

Czy milosc jest wazniejsza od prawdy? Czy mozemy mowic o milosci, jesli nie
mowimy ukochanej osobie wszystkiego? Szczegolnie jesli mowa o uczuciach,
ktore nas lacza? Ludzie robia to czesto nie chcąc ranic drugiej osoby, ale
czy to jest wlasciwe? Osobiscie, nie moglbym nie mowic prawdy o swoich
uczuciach osobie, z ktora jestem w "glebszym" zwiazku. Jestem takim
czlowiekiem, ktory zrobi wszystko dla ukochanej i wlasnie dlatego nie
moglbym jej oklamywac, wmawiajac Jej ze jest okay, gdy nie jest. Uwazam, ze
choc jest to trudne, musimy byc szczerzy w uczuciach. Kochajmy prawdziwie,
tylko wtedy bedziemy na prawde mogli mowic, ze kochamy...

Pozdrawiam
Devon - PROGRESSIVE art.
by LIQUID DESIGN
d...@g...pl

1. Data: 2001-02-28 11:21:46

Temat: Odp: Prawda, a milosc
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Devon <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97ihls$foh$...@n...tpi.pl...
> [...]
> choc jest to trudne, musimy byc szczerzy w uczuciach. Kochajmy prawdziwie,
> tylko wtedy bedziemy na prawde mogli mowic, ze kochamy...

Zgadzam sie z Toba w 100% ;-)

Pozdrawiam

Myszka07

1. Data: 2001-02-28 13:18:41

Temat: Re: Prawda, a milosc
Od: "Marek" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z tym. Byłoby to piękne!!!

1. Data: 2001-02-28 13:48:08

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam sie z Toba w 100% ;-)

A ten usmiech znaczyl, ze zartujesz i jednak sie nie zgadzasz? :)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-02-28 14:37:10

Od: "Gazela" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

100% za prawdą i 100% za milością czyli 200% za prawdą i miłościa razem...

1. Data: 2001-02-28 15:50:11

Od: "DeStroyer" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Devon <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97ihls$foh$...@n...tpi.pl...

> ktore nas lacza? Ludzie robia to czesto nie chcąc ranic drugiej osoby, ale
> czy to jest wlasciwe?

To znaczy uwazasz, ze wlasciwsze jest zranienie kochanej osoby?

> choc jest to trudne, musimy byc szczerzy w uczuciach. Kochajmy prawdziwie,
> tylko wtedy bedziemy na prawde mogli mowic, ze kochamy...

Kiedy sie kocha, kocha sie prawdziwie. Kiedy sie kocha nieprawdziwie, to
sie nie kocha. I tyle. A calej prawdy nikt jeszcze nikomu nie powiedzial i
nie powie. Milosc to takze polityka - jak w zyciu.

JGrabowski

--
Czy masz już swoją stronę WWW? a stronę WAP ? http://wizytowka.pl

1. Data: 2001-02-28 21:38:57

Od: "Devon" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DeStroyer <z...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97j6l6$51e$...@a...webcorp.com.pl...

> Użytkownik Devon <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:97ihls$foh$...@n...tpi.pl...

> To znaczy uwazasz, ze wlasciwsze jest zranienie kochanej osoby?
Nie. Uwazam, ze wlasciwsze jest powiedzenie Jej prawdy. Jesli wiemy, ze to
moze Ja zranic, musimy zrobic to jak najdelikatniej.

> Kiedy sie kocha, kocha sie prawdziwie. Kiedy sie kocha nieprawdziwie, to
> sie nie kocha. I tyle. A calej prawdy nikt jeszcze nikomu nie powiedzial i
> nie powie. Milosc to takze polityka - jak w zyciu.
Milosc to uczucie...
Zgadzam sie z Toba, ze jeszcze nikt nikomu nie powiedzial i moze nigdy nie
powie, ale musimy probowac...

pozdrawiam

1. Data: 2001-03-01 02:48:55

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"Devon" <d...@g...pl>
>Milosc to uczucie...
.. uwarunkowane politycznie :-)))
>Zgadzam sie z Toba, ze jeszcze nikt nikomu nie powiedzial i moze nigdy nie
powie, ale musimy probowac...
Tak, ale po co ? :-)))))))))))))

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Nius

1. Data: 2001-03-01 09:15:06

Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> A ten usmiech znaczyl, ze zartujesz i jednak sie nie zgadzasz? :)
>
> --
> spider
> s...@c...pl
> http://www.eps.gda.pl/spider
ten usmiech to znaczy ze mam dobry humorek, a zgadzam sie naprawde
Klamstwo niszczy , szczerosc i prawda buduje zwiazek dwojga ludzi,
doswiadczylam tego na wlasniej skorze kiedys, wiec wiem co mowie.
Pozdrawiam
Myszka07

1. Data: 2001-03-01 11:45:12

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Devon" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> choc jest to trudne, musimy byc szczerzy w uczuciach. Kochajmy prawdziwie,
> tylko wtedy bedziemy na prawde mogli mowic, ze kochamy...

Ja rowniez popieram....ale choc tyle osob z tym sie zgadza stale mozna
napatoczyc sie na osoby, ktore maja sklonnosci do klamstwa......ktore w
swych myslach zdradzaja swych partnerow i twierdza stale ze wszystko ok
........skad sie to bierze w takim razie.......i co z outsiderami, ktorzy
ucza sie byc w zwiazkach? Taki falsz i obluda w kolejnych relacjach powoduje
ze nie chce probowac dalej...... jakie sa konsekwencje takich zachowan?

Oliwka

"Pierwsza praca w zyciu czlowieka"
Bycie w zwiazku - uklad czy nie ?
Wysniona idea - 'plytka widokowa' (dlugie)
Re: KOBIETY, I DZIECINNE OBSERWACJE.
bede psychologiem (?)