Prawdopodobienstwo ciazy?

11. Data: 2005-08-01 20:19:23

Temat: Re: Prawdopodobienstwo ciazy?
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dekato" <a...@w...to@mesa.eu.org> writes:

> To Ty nie czujesz czy doszedłeś? ;)

On wszystkie orgazmy udaje 8-)

MJ

12. Data: 2005-08-01 20:21:51

Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie.. Mam pewien problem - w niedziele rano z dziewczyna lezelismy
> sobie w lozku i po jakims czasie przestalismy lezec...:-) W koncu jestemy
> juz ze soba 1,5 roku wiec sie tylko lezec nie da ;-)
fakt czasem trza pochodzic ze soba lol :)

Z tym, ze nie
> dochodzilo do stosunku (w sensie penetracji). Problem polega na tym, ze w
> pewnym momencie moj "maly" niechcacy wszedl do pochwy...
niestety one juz tak maja, sa ruchliwe ze trudno nad nimi zapanowac :)

i dalej juz do
> konca nie wiem. Bo co prawda wszedl, ale malo, moze na 2-3 cm, moze
troszke
> wiecej, i od razu go wyciagnalem. W sumie byl w srodku moze przez 1,5
> sekundy... Problem polega na tym, ze po wyjeciu - co prawda zostal juz na
> zewnatrz i nic dalej nie robilismy - ale zauwazylem, ze mam ... sliski
> brzuch... wiec podejrzewam, ze musialem "dojsc".
fakt dojscia z reguly facet odczuwa :)

Nie wiem tylko czy przed
> tym "wejsciem" czy po.
oj czas najwyzszy poznac swoje cialo :)

Jesli po, to pol biedy, jesli przed, albo co gorsza w
> srodku w ciagu tych 1,5 sekundy, to juz wiekszy. Dziewczyna miala okres
> okolo tygodnia temu...
zajsc w ciaze mozna praktycznie zawsze....

> Czy mozecie powiedziec jaka jest szansa na zaplodnienie?
cuda sie zdarzaja niestety czesto :)

Do testu ciazowego
> jeszcze musi minac pare dni, a tak przynajmniej jesli wiesci by byly
dobre,
> moglbym sie uspokoic troche..
wiesc dobra ze bedzie dzidzius??? :)

Czy jest sens wziac Postinor? Moglby byc
> wziety dopiero jutro, czyli prawie 48h po tym "przypadku". Czy to ma sens?
postinor bierze sie do 48 h 'po'

nie chce zeby to wygladalo ze jestem zlosliwa, ale w tym wieku [25 i 26 lat]
to podstawowe rzeczy przed uprawianiem seksu sie powinno wiedziec :(((

pozdrawiam i zycze wlasciwego dla was rozstrzygniecia :)

13. Data: 2005-08-01 21:44:21

Od: surgeons <p...@w...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomekT napisał(a):

> [...]
> moglbym sie uspokoic troche.. Czy jest sens wziac Postinor? Moglby byc
> wziety dopiero jutro, czyli prawie 48h po tym "przypadku". Czy to ma sens?

Witam. wg producenta działa do 72 godz po. Im szybciej tym większa
skuteczność.
P.Gajdek

14. Data: 2005-08-01 22:05:00

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Roskal" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Gdzies slyszalem ze typowa para ktora chce zajsc w ciaze zachodzi
> pomiedzy 3 a 6 miesiacem regularnego uprawiania seksu (oczywiscie
> bez zabezpieczen).
> Ale oczywiscie w Waszym przypadku moze byc inaczej :) Ale w razie
> czego nie martw sie, posiadanie dzieci to cudowna sprawa, gorąco polecam.

Pierwsze moje dziecko jest wynikiem jednorazowego stosunku bez
zabezpieczenia, natomiast drugie dziecko jest wynikiem ponownego
jednorazowego stosunku bez zabezpieczenia. I co?
Ale bez nich świat nie byłby nic wart! To na pocieszenie.
Gosia

15. Data: 2005-08-01 22:08:03

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cuda sie zdarzaja niestety czesto :)

Dlaczego "niestety"?

16. Data: 2005-08-01 22:23:26

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk napisał(a):
> Ale bez nich świat nie byłby nic wart! To na pocieszenie.

chyba raczej "bez nich świat byłby nic nie wart"?

--
best regards,
scream (at)w.pl

17. Data: 2005-08-02 05:28:15

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-08-01, gsk <c...@w...pl> wrote:
> [...]
> jednorazowego stosunku bez zabezpieczenia. I co?
> Ale bez nich świat nie byłby nic wart! To na pocieszenie.

No to zazdroszcze. Ja czekalem kolo 5 miesiecy. Ginekolog podpytana
przez zone mowila wlasnie ze to calkowicie normalne, i nalezy zaczac
robic jakies badania gdy przez 1/2 roku nic nie wyjdzie.

18. Data: 2005-08-02 06:16:25

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Gdzies slyszalem ze typowa para ktora chce zajsc w ciaze zachodzi
> pomiedzy 3 a 6 miesiacem regularnego uprawiania seksu (oczywiscie

no wlasnie "ktora chce zajsc".... a jak sie nie chce to sie zachodzi z
latwoscia :)))))

--
pzdr
marta

19. Data: 2005-08-02 06:40:14

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> 25 i 26 :-P
> Wiem, wyglada to dziwnie, ale to troche bardziej skomplikowane...

Czy to był wasz pierwszy raz ( w sensie nei wasz wspólny tylko Wasz
oddzielny)

Co do reszty to wydaje mi się ze mozesz być spokojny.
Co do postinoru to wejdz na www.wpadka.pl

pl

20. Data: 2005-08-02 07:04:20

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba raczej "bez nich świat byłby nic nie wart"?

bez rymu mogłoby tak być.
Gosia

szukam lekarza...
Cyto i wentrikulo megalia!
Do okulistów Quinax czy Vitrolent?
Tabletki antykoncepcyjne....
Wysypka i swedzenie przywiezione z Krymu.