Prawdzie i ludziom, pamięci ofiar ...

41. Data: 2010-04-16 23:08:06

Temat: Re: Prawdzie i ludziom, pamięci ofiar ...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Apr 2010 17:10:38 +0200, Druch napisał(a):

> Lustracje zablokowal walesa

Bo mieli papiery na niego.

42. Data: 2010-04-16 23:12:07

Od: zażółcony <z...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Apr 2010 10:36:37 +0200, tren R napisał(a):

> Dnia 16-kwiecień-10, zażółty wlazł między psychopatów i wykrakał:

> <ciach dążenie do prawdy>
>
> redart, tak ogólne - dziękuję ci za to.

Bedzie cd, errata, gadałem z kumplem historykiem.
Ale nie wiem, kiedy.

--
Redart, co zmienił ksywkę na mniej krwistą

43. Data: 2010-04-16 23:33:52

Od: zażółcony <z...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Apr 2010 13:27:25 +0200, Druch napisał(a):

> Wiesz ze to nie on ja blokowa? :)
Wiem.
Blokował ją m.in. Michnik.
Ale czy Ty rozumiesz, że to naprawdę nie jest, a wtedy
- tym bardziej nie była - łatwa decyzja ?
Jeden z podstawowych argumentów: intymność.
Kochanki, może nawet wizyty w burdelikach.
Pochodzenie żydowskie/niemieckie/rosyjskie.
Dziadek niemiecki oficer.
Choroby, oceny charakteru.
Homoseksualizm.
Problemy osobiste. Alkoholizm małżonka,
dziecka.
50% - przekoloryzowane. Naciągnięte. Żeby
dobrze wyglądało w raporcie.

Decyzja u ujawnianie takiego archiwum
wiedzy o ludziach jest prosta tylko dla kogoś,
kto jest zwolennikiem idei czystości rasowej,
tezy, że homoseksualizm jest upośledzeniem
umysłowym więc rządzić taki nie może,
i seks tylko małżeński - bo pozamałżeński
również upośledza umysłowo.

Każdy, kto rozumie, jak przesiąknięci
uprzedzeniami, antagonizmami i problemami
są Polacy - będzie uginał nogi pod ciężarem
takiej decyzji.

Wyszło nam, że na razie nie.
Teraz wychodzi, że już odrobinkę dojrzeliśmy,
zaufalismy sobie nawzajem - więc może na tak ?
Inni jakoś to przeszli (ale nie wiem, dokładnie
jak to wyglądalo gdzie indziej, poszukam).

To co, duchu - może ujawnić teraz ? Czy to Cię
usatysfakcjonuje ?

A protestuję teraz przeciwko jakiejś ?

--
Co w szkole piszczy:
- Proszę Pani, a moja mama daje mojemu bratu takie żrące lizaki,

44. Data: 2010-04-17 06:37:45

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <z...@e...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Jeden z podstawowych argumentów: intymność.
> Kochanki, może nawet wizyty w burdelikach.
> Pochodzenie żydowskie/niemieckie/rosyjskie.

Decyzja o lustracji miala byc decyzja trudna,
to wiadomo.
Niemcy potrafili, Czesi tez.
My nie - zablokiowaly srodowiska ktore same tymi
teczkami krecily! Posiadaly je do politycznego szantazu!
Wiesz o tym?

Czy wiesz ze michnik buszowal przez kilka tygodni w
archiwum? Kserokopiarki az trzeszczaly.

------
A jedna lustracja spowodowalalby ze sprawa teczyk by sie
*zakonczyla*.
Nie o to chodzilo! :)
Wystraszono srodowisko Tajnych Wspolpracownikow bylo gwarantem
michnika na utrzymanie sie u wladzy.
Nie mowiac o tym ze on sam posiadal informacje o zawartosci teczek,
przez co mogl nimi sterowac.

-------------------
Jesli tamta lustracja sie nie udało, to bylo inne wyjscie,
tak zeby ominac te kochanki - mianowicie dostep do teczek
przez historykow. No to znowu zle bo bylo "szantazowanie
teczkami przez Canckiewicza, Kurtyke".

Zrozum ziom, ze w Polsce jest sporo sredowisko TW
(np. wiekszosc starych profesorow w senatach bylych uczelni),
ktore jest przerazeone teczek - jedyny sposob to raz i porzadnie
ta wiedze uwolnic. Zreszta ona sama sie uwolni.
Juz jest proces Walesy przeciw Wyszkowskiego i juz zeznaje
byly pracownik SB mowiacy, potwierdzajacy ze Walesa byl TW.

Tej ogromnej wiedzy nie da sie utrzymac. Ona i tak wycieknie.
Tamta lustracja (1993) byla najlepszym wyjsciem.
-----------------------

W okolicach 1993, byl pracownik Uniwersytetu, ktory *przyznal sie*
do wspolpracy z SB. Jako jeden z nielicznych. Torche zakotlowalo sie,
a dziwiaj juz nawet nikt jego nazwiska nie pamieta.
Nie ma co bac sie lustracji. TO JEJ BRAK powodowal perturbacje przez
tyle lat.
Niektorym jednak nie o to chodzilo. Nie doszlo do oczyszczenia z klimatu
PRLu co ciaaagnie sie i ciagnie. Wystarczy zobaczyc na skandaliczny stan
polskiego wymiaru sprawiedliwosci - czykli *sądy* - 3x wiecej sedziow niz
we Francji i 3x dluzdze czekanie na wyrok.
------
Tyle ludzi dalo sie zmanipulowac michnikowszczyzne z ta lustracja przez
tyle lat...

Druch

45. Data: 2010-04-17 06:44:33

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

Podmsumowujac:
lustracja mogla *zakonczyc* granie teczkami.
Zakonczy PRLowski rozdzial.

Ale nie o to chodzilo...
chodzililo o to zeby utrzymac spora liczbe wystraszonego
elektoratu, ktory ze strachu przed teczkami odpowiednio glosowal.
O dzisiaj glosuje, ze strachu...
Taki byl cel michnika, ktory wiedze z teczek *posiadal* (buszowanie w
archiwum) i przez to sterowal tym wystraszonym srodowiskiem.

Druch

46. Data: 2010-04-17 09:02:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 08:37:45 +0200, Druch napisał(a):

> Czy wiesz ze michnik buszowal przez kilka tygodni w
> archiwum? Kserokopiarki az trzeszczaly.

Ba, sam wWłęsa ukradł własną teczkę.

Re: (IVÁN): WE ARE WITH POLAND ALWAYS
Polityka miotania zmarłymi.