Prawidłowe odżywianie.

1. Data: 2000-05-10 18:46:25

Temat: Prawidłowe odżywianie.
Od: "Adam" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawidłowe odżywianie ma ogromny wpływ na nasze zdrowie, samopoczucie i
wygląd. Co to znaczy " prawidłowo się odżywiać"?

Oznacza to ,że trzeba dostarczyć organizmowi wszystkich niezbędnych do
funkcjonowania składników: białka, tłuszczów, makro- i mikroelementów,
witamin oraz wody. Codziennie musimy zapewnić organizmowi 60 różnych
składników odżywczych. Gdy 50 spośród nich będzie dostarczonych w nadmiarze,
a pozostałych będzie zbyt mało - odżywianie jest nieprawidłowe. Jeśli na
śniadanie zjem bułkę z dżemem i wypiję herbatę, czy wtedy potrzeby mojego
organizmu w pierwszej połowie dnia zostaną zaspokojone?
Nie,ponieważ organizm otrzyma tylko produkty energetyczne. Pamiętajmy, że
śniadanie to podstawa dziennego menu.
Ale czy jest to łatwe w dzisiejszych chemicznych czasach.Adam

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-05-11 05:46:31

Temat: Re: Prawidłowe odżywianie.
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wygląd. Co to znaczy " prawidłowo się odżywiać"?

No ... teraz się zacznie... :-))))))))

"Jadarek" - Dariusz Kral

3. Data: 2000-05-11 06:26:27

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy jest to łatwe w dzisiejszych chemicznych czasach.Adam

Bardzo łatwe. Wystarczy olać z góry te wszystkie naukowe wywody specjalistów
za 5 groszy i jeść tak, by nas brzuchy nie bolały, dupy nie rosły i
podstawa, to by SMAKOWAŁO.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

4. Data: 2000-05-11 06:41:28

Od: Małgorzata Majkowska <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Prawidłowe odżywianie ma ogromny wpływ na nasze zdrowie, samopoczucie i
> wygląd. Co to znaczy " prawidłowo się odżywiać"?

Jesc to na co ma sie ochote... I kontrolowac wage.
Ale jak znam zycie zaraz zacznie sie dyskusja o D.O. Po raz n-ty do n-tej
potegi Blllllllllleeeeee.......

Malgorzata Majkowska

----
"Są tylko dwie rzeczy nieskończone -
Wszechświat i ludzka głupota"
a...@b...com.pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
--------

5. Data: 2000-05-11 12:04:08

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a) w wiadomości: <8fde1m$qf4$2@aquarius.webcorp.com.pl>...
> [...]
>
>Oznacza to ,że trzeba dostarczyć organizmowi wszystkich niezbędnych do
>funkcjonowania składników: białka, tłuszczów, makro- i mikroelementów,

No właśnie. Ale nie ma mądrych na tym świecie, którzy by na 100 %
wiedzieli ile czego. Podane przez Ciebie 60 substancji, wydaje mi sie liczbą
stanowczo zaniżoną. To są setki substancji które musimy przyjmować z
pokarmem.

>Nie,ponieważ organizm otrzyma tylko produkty energetyczne. Pamiętajmy, że
>śniadanie to podstawa dziennego menu.
Już w tym stwierdzeniu, nie ma jednomyślności. Są dietetycy (np
Diamondowie) którzy twierdzą, że największy posiłek i najciężej strawny
powinien być na wieczór. Wtedy, nieobciążony niczym organizm, w czasie snu
sobie lepiej z tym poradzi. A pierwszy posiłek po 12 w południe.
Nie ma reguł jak widać.

Ja mam nieodparte wrażenie, że nie jesteśmy wcale tacy równi jak by się to
mogło wydawać. I dla tego błędem jest twierdzić, że jest jakaś dieta, dobra
dla wszystkich. Na Twoje pytanie uzyskasz odpowiedź jak będziesz schodził z
tego świata, a i to nie jest wcale takie pewne :-)))

Jacenty

6. Data: 2000-05-11 17:43:02

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty napisał(a) w wiadomości: <8fe7ro$5pm$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

> Ja mam nieodparte wrażenie, że nie jesteśmy wcale tacy równi jak by się
>mogło wydawać. I dla tego błędem jest twierdzić, że jest jakaś dieta,
dobra
>dla wszystkich.

No wiesz! Rozczarowales mnie! Myslalem, ze napiszesz o jedynie slusznej
diecie.
Wietrze w tym jakis podstep...

Adam B.

7. Data: 2000-05-11 17:43:24

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadarek napisał(a) w wiadomości: <8fdh43$ikj$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>No ... teraz się zacznie... :-))))))))

ROTFL!

Adam B.

8. Data: 2000-05-12 00:12:19

Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty wrote:

> [...]
> powinien być na wieczór. Wtedy, nieobciążony niczym organizm, w czasie snu
> sobie lepiej z tym poradzi. A pierwszy posiłek po 12 w południe.

Jak sie spi to sie nie trawi. I wszystko w kiszkach gnije. A szczegolnie
mieso i tluszcze zwierzece. Jak na noc tylko lekkie potrawy i raczej dla
rytualu przedkop.......Wiele kobiet to lubi. Taki podarunek liszki.

> Nie ma reguł jak widać.

Sa i to znane.

> Ja mam nieodparte wrażenie, że nie jesteśmy wcale tacy równi jak by się to
> mogło wydawać. I dla tego błędem jest twierdzić, że jest jakaś dieta, dobra
> dla wszystkich.

Pczywiscie kobiety powinny jesc co innego niz mezczyzni. Ich organizmu
maja innne potrzeby.

Na Twoje pytanie uzyskasz odpowiedź jak będziesz schodził z
> tego świata,

Szczegolnie po diecie CO.

9. Data: 2000-05-12 05:54:17

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Włodzimierz Senicz napisał(a) w wiadomości: <3...@u...org.pl>...

>Jak sie spi to sie nie trawi. I wszystko w kiszkach gnije....

>Sa i to znane.

NIE, NIE MA REGUŁ. Opinii na ten temat jest wiele różnych i wcale nie mam tu
na myśli DO. Ja wcale nie twierdzę, że Ty nie masz racji. Chodzi mi tylko o
to, że teraz TY uważasz swoje poglądy z jedyne słuszne.
Jacenty

10. Data: 2000-05-14 23:34:12

Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 May 2000 14:04:08 +0200, "Jacenty" <j...@r...pl>
wrote:

> Ja mam nieodparte wrażenie, że nie jesteśmy wcale tacy równi jak by się to
>mogło wydawać. I dla tego błędem jest twierdzić, że jest jakaś dieta, dobra
>dla wszystkich.

Ostatnio widziałem książkę p.t. "Odżywiaj się zgodnie ze swoją grupą
krwi" (kub podobnie), przejrzałem ją pokrótce. Autor uważa, że w
zależności od grupy krwi ludzie powinni się różnie odżywiać. Ktoś może
czytał dokadniej? Jakieś wnioski?

> Jacenty

Pozdr.
Pio72

Zmien Odp: na Re:
http://windows.online.pl/programy/prog06.htm#re

Azbest w podpaskach (info z BBC World)
Lekarz Roku '99
Szczepionka "na kleszcza"
Karmienie piersią a ciąża?
*czy mozna sie zarazic HIV'em przez sline/ pocalunek???