Preparaty ujedrniajace biust

1. Data: 2002-12-03 15:38:55

Temat: Preparaty ujedrniajace biust
Od: "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem nowa. Witam. Chcialabym zapytac jakie kto mial doswiadczenia z
preparatami ujedrniajacymi biust, kto jakie uzywal i czy dzialaly? Ja
obecnie uzywam tego z Avonu i jestem srednio zadowolona, raz ze nie widze
zadnych efektow to jego zapach srednio mi odpowiada. Dzieki z gory za
odpowiedzi. Pozdrawiam. Jagusia

1. Data: 2002-12-03 16:03:36

Temat: Re: Preparaty ujedrniajace biust
Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

Jagusia [b...@o...poczta.pl]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

[...]
Dobry facet, robiacy codziennie masaz piersi, plus ew. odpowiedni stanik,
plus tzw. "wroc kochanie", czyli masowanie trojkacika w okolicach pach.

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
Cogito ergo sum

1. Data: 2002-12-03 16:22:12

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dobry facet, robiacy codziennie masaz piersi, plus ew. odpowiedni stanik,
> plus tzw. "wroc kochanie", czyli masowanie trojkacika w okolicach pach.

dobry masaz nigdy nie jest zly :-), a moze sport, np. plywanie, powaznie- co
o tym myslicie?
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-12-03 16:24:58

Od: "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co jesli facet jest marynarzem i wiecej go nie ma niz jest, mam isc do
kolegi? To raz, a dwa to w sklepach nie ma dla mnie odpowiednich rozmiarow,
wiec nigdy nie udalo mi sie trafic na odpowiedni biustonosz i co wtedy?
Jagusia

1. Data: 2002-12-03 16:31:02

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ciacho" <c...@S...ciacho.pl> napisał w wiadomości

> Dobry facet, robiacy codziennie masaz piersi, plus ew. odpowiedni stanik,
> plus tzw. "wroc kochanie", czyli masowanie trojkacika w okolicach pach.

Hehehe.. widac "efekty" wizyty w sklepie na grochowskiej. tak to jest zabrac
tam faceta hehehe.. pozniej sie wymadrza:-)
Ja uzywalam kremu tanita do biustu. Raczej go nie ujedrnial (nie zauwazylam
przynajmniej ale nie bylam zbyt regularna)
Za to super sie wchlanial i jakis taki milutki byl... dlatego kilka opakowac
zuzylam. A to juz jakis plus jak sie kupuje drugie opakowanie:-)
Kropelka

1. Data: 2002-12-03 17:42:24

Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* [k...@u...niewinne.serwery.pl]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

:
[...]
Czy ja sie wymadrzam? Chyba bedziemy musieli o tym powaznie porozmawiac.
Pierwsze dwie rzeczy sa jak najbardziej wskazane ;>>

: Kropelka
PS. Podpisuj sie pod podpisem komu odpisujesz.

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
# Y Fish
-- TTC

1. Data: 2002-12-03 17:43:46

Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

I.P. [i...@g...de]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

:
: >
[...]
I zawsze jest pretekst do gry wstepnej ;>>

: o tym myslicie?
Nie wiem co ma plywanie do miesni biustu, raczej juz noszenie ciezarow (a
nie wymigiwanie sie facetami :>), podnoszenie hantli (czy jak sie tam
pisze), i ogolnie wszelkie cwiczenia na miesnie klatki piersiowej.

: Ilona

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
Death dance with me...

1. Data: 2002-12-03 17:52:01

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem co ma plywanie do miesni biustu, raczej juz noszenie ciezarow (a
> nie wymigiwanie sie facetami :>), podnoszenie hantli (czy jak sie tam
> pisze), i ogolnie wszelkie cwiczenia na miesnie klatki piersiowej.

Oj ma sloneczko ma. Rozwija je i umacnia. Oczywiscie do pewnego okresu bo
jak sie trenuje zawodowo to cala ta tkanka tluszczowa z piersi sie spala.
Dlatego plywaczki sa raczej plaskimi kobietami.
Kroeplka

1. Data: 2002-12-03 17:53:55

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
rozmiarow,
> wiec nigdy nie udalo mi sie trafic na odpowiedni biustonosz i co wtedy?
Zamowic np na www.biust.pl
Naprawde duza rozmiarowke maja i jest wybor biustonoszy nawet tych wiekszych
rozmiarow. Wiem ze kupowanie tak w ciemno nie zawsze wychodzi ale jak nie
mozna inaczej....

> Jagusia
Kropelka

1. Data: 2002-12-03 18:12:24

Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

Jagusia [b...@o...poczta.pl]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

[...]
Hmm... Watpie abys miala wiekszy od mojej wspollokatorki, a nawet jezeli to
w markowym sklepie ktory oprocz standardowych rozmiarow zamiawia rowniez
inne bedzie na pewno (po innej cenie, ale bedzie).
Co do masazow, przyklad z marynarzem jest nie trafiony bo sam jestem w
stopniu wojskowym Marynarz ;>> Nie koniecznie musi go robic partner, mozesz
sama, ale wtedy potrzebna jest wieksza wprawa.

: Jagusia

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
Wielkanoc, Wielkieżarcie, Wielkiemoczenie... A, i jeszcze Prima Aprilis.
-- Martunia

KOSMETYKI W FORMIE PIANKI POMOCY!!!!!
ciekawe trzewiczki w Warszawie
Tipsy - artystyczne malowanie