Re: Preparaty z wysokimi filtrami powodem raka skóry ???

Data: 2005-06-05 07:45:15
Temat: Re: Preparaty z wysokimi filtrami powodem raka skóry ???
Od: "Cloudic" <c...@g...pl>

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:h144a1tl6vhjccl4iirief2bshqr9m0tcu@4ax.com...

(..........)
> kolejna amatorka argumentów w rodzaju "a mój wujek palił od 14 roku
> życia i nic mu nie było, tylko go samochód przejechał". skóra skórze
> nierówna, pielęgnacja to jedno, a geny to drugie. moja babcia ma 95
> lat, a nikt nie daje jej więcej niż 75 - z pielęgniarkami w szpitalu
> na czele, a one chyba parę osób w życiu widziały. moja mama ma 65 lat
> - wygląda może na 50. ale to nie znaczy, że każdy tak ma.

Zgadzam się że nie każdy tak ma.
Ty mając 65 lat może również będziesz wyglądać na 50 -
ale czy będzie to zasługa genów czy kremów trudno będzie określić.

Nie zrozum mnie źle - ja sama również jestem zwolennikiem
pielęgnacji skóry. Nie zawsze mam czas, żeby pilnować
wszystkiego systematycznie, ale staram się i nie wyobrażam sobie
życia bez kremów, tonic-ków, balsamów itd. Unikam też
słońca, solarium itd.
Ale robię to raczej dla "spokoju ducha" i uważam że
z niczym nie należy przesadzać

- cloudic-