Prezent dla "tesciowej" :)

1. Data: 2003-08-11 20:36:28

Temat: Prezent dla "tesciowej" :)
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny i kobiety :)

Mam problem: moja przyszla teściowa ma imieniny i chcialabym jej kupic jakis
kosmetyk. Najlepiej balsam do ciala bo to mama z tych rodzajow mam co
niewiele uzywaja kosmetykow i sa wierne Pani Walewskiej :) Czy mozecie mi
polecic co jej kupic? Czy jakis balsam odpowiedni do skory 50 paro letniej
letniej czy raczej jakis normalny balsam o ladnym zapachu? Co polecacie?
Jakie balsamy? A moze zupelnie cos innego? Dodam ze czasu nie mam duzo...
jutro i pojutrze tylko :(

Pozdrawiam

Izis_

1. Data: 2003-08-11 20:47:56

Temat: Re: Prezent dla "tesciowej" :)
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kosmetyk. Najlepiej balsam do ciala bo to mama z tych rodzajow mam co
> niewiele uzywaja kosmetykow i sa wierne Pani Walewskiej :)
/ciach/

jesli przyszla tesciowa niewiele kosmetykow uzywa, to balsamu nie doceni i
bedzie stal na polce i obrastal w kurz. proponowalabym raczej jakis krem -
na noc, albo pod oczy - taki z koktajlem odmladzaczy, jakiego sama sobie by
nie kupila (bo nie interesuje sie tym i po prostu nie orientuje w
nowosciach). wtedy jest szansa, ze go uzyje i bedzie zachwycona.

pzdr
marta, co to ma tesciowa, dla ktorej kosmetyki moglyby nie istniec.....

1. Data: 2003-08-11 20:54:13

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pzdr
> marta, co to ma tesciowa, dla ktorej kosmetyki moglyby nie istniec.....

No wlasnie tylko problem z kremem jest taki ze ona uzywa Pani Walewskiej i
nie ma szans zeby uzywala czegos innego :( Wydedukowalismy z moim M ze moze
balsam bedzie dobry bo lubi dodatki do kapieli i ma ich duzo... A moze cos
do nog czy rak bo narzeka czesem na to ze ja bola i ma sucha skore etc....
Jeju to serio powazny dylemat. Nie chce zeby cos stalo na polce tylko zeby
faktycznie sprawilo jej frajde. Wiem ze kremy do twarzy odpadaja. Dla mojej
przyszlej tesciowej tez kosmetyki mogly by nie istniec i tu lezy bol....

Izis_

1. Data: 2003-08-11 21:11:30

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do nog czy rak bo narzeka czesem na to ze ja bola i ma sucha skore etc....

no to faktycznie odpadaja kremy do twarzy. to moze cos frywolnego do
kapieli, jakies tabletki musujace czy co... do stop sa takie YR,wygladaja
smakowicie

pzdr
marta

1. Data: 2003-08-11 21:15:25

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do nog czy rak bo narzeka czesem na to ze ja bola i ma sucha skore etc....

A moze skoro lubi kapiele, to kup jej jakas relaksujaca maseczke do twarzy -
bedzie ja mogla sobie nalozyc w wannie, a nie bedzie musiala jej stosowac
codziennie.

Nie napisalas ile chcesz wydac na ten prezent, ale moze zamiast konkretnego
kosmetyku zafunduj jej jakis zabieg u kosmetyczki (nawet jakis pielegnacyjny
dla dloni). Jesli wybierzecie sie razem, to na pewno bedzie jej milo. Tak mi
sie przynajmniej wydaje, chociaz to akurat od tesciowej zalezy:))

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-08-11 21:31:38

Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Martka <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bh90ol$ehj$...@n...onet.pl...

> no to faktycznie odpadaja kremy do twarzy. to moze cos frywolnego do
> kapieli, jakies tabletki musujace czy co... do stop sa takie YR,wygladaja
> smakowicie

Ja tez pomyślalam o YR, mogłabys kupić kilka rzeczy z tej lawendowej serii,
np tabletki+ krem do stóp + olejek do kąpieli stóp, tylko nie wiem ile na
teściówke planujesz wydać kaski.

Bosssszzzzzzz jakie wy dobre, ja bym swojej szczurka sprezentowała ;)

Asieńka z Bialegostoku

1. Data: 2003-08-12 05:19:04

Od: "Ania S." <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

balsam o ladnym zapachu? Co polecacie?
> Jakie balsamy?

Witam! Ja kupiłam swojej teściowej żel pod prysznic i balsam o zapachu
migdałowym z Avonu. Była zachwycona :-)
Pozdrawiam! Ania S.

1. Data: 2003-08-12 06:48:32

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny chyba wybiore sie do YR i wybiore cos z tego co mowicie...
Chetnie bym ja zabrala do kosmetyczki ale uwierzcie - nie ma takiej opcji.
Po porstu ona juz taka jest, ze sie nie da. Moja mame zaciagnelam bo ona
lubi takie rzeczy, kocha kosmetyki etc. Mama mojego M niestety nie :(
Dzieki wam jeszce raz.

Milego dnia!
Izis_

1. Data: 2003-08-12 07:10:52

Od: "Abigail" <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
nie wiem czy jeszcze zdaze, ale pomyslalam, ze jest duza szansa ze spodoba
Jej sie zapach Pur Desir de.. o zapachu bzu, YR wlasnie - jesli sie
wybierasz do sklepu to moze... ? Ja kupilam mojej "tesciowej" ;-) i byla
zachwycona. Mojej mamuscie tez sie podoba i ja go uwielbiam, i jeszcze kilka
moich kolezanek tez :) co myslisz o tym zapachu? znasz go w ogole?

Owocnych poszukiwan :)

A.

1. Data: 2003-08-12 07:24:57

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abigail" <a...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
kilka
> moich kolezanek tez :) co myslisz o tym zapachu? znasz go w ogole?

Szcerze mowiac nie znam kosmetykow firmy YR bo jej nie lubie :) Ale moze
akurat sie sprawdzi! Dzieki

Izis_

Silicol Skin
czy ktos zna???