Prezenty AD 2008

111. Data: 2008-11-20 09:54:09

Temat: Re: Prezenty AD 2008
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gg3c51$jj$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Pogadamy za ileś tam latek, cwaniaro ;-P

Za ile? Bo wiesz, mój syn to zaraz będzie miał 15 lat, a koleżanki to ma
całkiem całkiem ;-)

Agnieszka

112. Data: 2008-11-20 09:55:00

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Użytkownik "annikka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> No oczywiście że tak. Ale pomyśl, że jako prezent gwiazdkowy dla kogoś
> to może być niewypał. Jak sobie obdarowany wyciągnie z pudła, założy i
> nie pasuje.
> A z Triumpha mam przynajmniej obcykaną rozmiarówkę.

Na Twoim miejscu nie liczyłabym zbytnio na to obcykanie. Chyba że kupisz
identyczny model i kolor z posiadanych już przez córkę. Inny model (a
nawet inny kolor tego samego modelu) tej samej firmy potrafi mieć różne
wymiary. I klops.

> A po tygodniu oddać do sklepu, niech se kto inny ponosi ;-)

Bez przesady, tydzień użytkowanego (a przy tym np. pachnącego kremem,
perfumami czy zwyczajnie brudnego) biustonosza nikt by nie przyjął z
powrotem. Poza tym niewygodnie jest chodzić z metką. ;-)

Ania

113. Data: 2008-11-20 09:56:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> Za ile? Bo wiesz, mój syn to zaraz będzie miał 15 lat, a koleżanki to ma
> całkiem całkiem ;-)

A to koleżankom syna też robicie prezenty na gwiazdkę? ;-)

Qra, bo my koleżankom córki nie

114. Data: 2008-11-20 09:56:41

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka pisze:

> Gdzie ty tam puszapy widziałaś? Chyba w triumphie? ;-)

Chyba jednak nie.

> Marki wymienione przez lolkę szyją głównie miękkie staniki (poza
> Masquerade, które też sztywne nie są - mają tylko cienką warstwę
> gąbeczki i to nie ona "puszapuje", ale ich krój).

Nie wiem - to co widziałam to były p-u (p-u nie muszą być sztywne wbrew
pozorom). Krój p-u też mi w kontekście mojej córki nie pasi. Biust ma
ładny i nie ma potrzeby, żeby go nosiła pod szyją. Przy ładnym dekolcie
wygląda wystarczająco przyjemnie.

?

> IMO uniwersalne. ;-)

Są takie laski, które noszą lateks pod bluzkę.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

115. Data: 2008-11-20 09:59:04

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> A to koleżankom syna też robicie prezenty na gwiazdkę? ;-)

My nie. A syn to nie wiem, bo i tak się nie przyzna ;-)

Agnieszka

116. Data: 2008-11-20 10:01:27

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rais pisze:

> To jest zestaw kilku małych minigierek. Łapanie opon, przewracanie
> traktorów, przejazd przez tor przeszkód. Są też wyścigi ale polegaja
> na wciskaniu w odpowiednim momencie jakiegoś klawisza.
> Tu można obrazki zobaczyć:
> http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4752

dzięki!

LL

117. Data: 2008-11-20 10:05:10

Od: "Bazyl" <bazyl3[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin wrote:

> Kupiliśmy Młodemu Autka-Przygody w Chłodnicy Górskiej, są 3+
> Nie wiem czy bardzo edukacyjne, ale Młode kocha auta wszelakie, no i
> komputer też już kocha ;) a to-to ma ładne obrazki w odróżnieniu od
> wielu dzieciowych innych.
> Też jest obcykany ciufciowo już.

Ale to bardziej "zręcznościówa" jest, a ja taki ambitny tatuś, że chciałbym
ucząc bawi - bawiąc uczy :D
PS. Wybraliśmy to - http://tinyurl.com/6db5kk i to -
http://tinyurl.com/6hldlt Zobaczymy :D

Bazyl [ b...@g...pl ]
http://bazyl3.blogspot.com
http://tinyurl.com/pfbmx and http://tinyurl.com/53ryxx

118. Data: 2008-11-20 10:24:40

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bazyl pisze:

> PS. Wybraliśmy to - http://tinyurl.com/6db5kk i to -
> http://tinyurl.com/6hldlt Zobaczymy :D

Napisz recenzję na grupie jak już zobaczysz, plis :)

LL

119. Data: 2008-11-20 10:37:09

Temat: OT Re: Prezenty AD 2008
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złota polska jesień... czas urzekania... a *waruga_e* takie rzeczy z zimna
zębami wydzwania:

> Dokąd to przyznam ma iść?? ;)

Ups...
choć, choć, choć, choć...

Magda *gdaMa*

120. Data: 2008-11-20 10:47:20

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złota polska jesień... czas urzekania... a *Stalker* takie rzeczy z zimna
zębami wydzwania:

> My mamy na oku coś takiego:

http://www.allegro.pl/item482618180_drewniane_klocki
_230_sztuk_nowe_ksztalty.html

http://www.allegro.pl/item479366258_zestawxl_malegoa
rchitekta_drewniane_klocki_240szt.html

O! Qrde!
Dopisuję do listy tego co sama bym chciała ;)
+ Kolejny duży zestaw torów do kolejki...

Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005

5988

choroba i diagnoza?
Mikołajki w przedszkolu
Gdzie na narty z dziećmi ?