Prezenty AD 2008

151. Data: 2008-11-20 13:31:09

Temat: Re: Prezenty AD 2008
Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gg3nub$1vv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Ale jaka radosna. Ja - jak sobie na podanej przez annikkę stronie
> przeliczyłam - to się co najmniej jak Pamela poczułam :-)

Ale pamiętasz dokładnie swoje wymiary na tym wdechu i wydechu? Czy w pracy z
miarką latałaś? ;-P

> Qra, 65FF

Ja troszku zgłupiałam od tych numerków. Na który mam patrzeć? No i ten
polski też mi jakoś nie pasuje.

Sylwia, a mierzyłam się bardzo uczciwie

152. Data: 2008-11-20 13:31:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał w wiadomości

> A kolegom córki?

Stanik??!!!111

Qra, pragnę też zdementować ewentulane ploty, ale Stalker nie jest kolegą
mojej córki :-)

153. Data: 2008-11-20 13:32:13

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> Użytkownik "annikka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Tak swoją drogą te przeliczniki to może i są dobre, ale w praktyce się
> nie sprawdzają. 70cokolwiek kupię tylko jak będę chciała się udusić ;-)

Z rozciągliwych czy ściśliwych? ;-)

Ania

154. Data: 2008-11-20 13:32:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> Ale w rozciągliwym czy ściśliwym? ;-)

Brytyjskim ;-)

Qra

155. Data: 2008-11-20 13:33:19

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał w
> wiadomości news:gg3o9v$28j$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Stanik??!!!111

No wiesz, niektórzy faceci to i piersi większe mają od kobitek.

Sylwia

156. Data: 2008-11-20 13:33:39

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> LL chyba nie rozumiesz drobnego niuansa, a mianowicie, że to jest
> zupełnie inna numeracja.

No najwyraźniej. Tyle, że oglądałam staniki CK jakiś czas temu i nie
było żadnych rozmiarów poniżej E - PRAWDZIWEGO E. Ekspedientka
powiedziała mi, że to jest firma specjalizująca się w dużej bieliźnie.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

157. Data: 2008-11-20 13:35:52

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka pisze:

> Masz pod biustem 82cm, a w biuscie 88 cm? Bo tylko na takie rozmiary 75B
> ma szansę pasować.

Chyba w jakiejś chorej numeracji.

> Zobacz, jak wygląda to "duże" 60DD (i inne rozmiary też):
> http://stanikomania.blox.pl/2008/07/Alfabet-8222Stan
ikomanii8221.html

Tej numeracji w Polsce raczej sie nie stosuje zdaje się?

LL

158. Data: 2008-11-20 13:36:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> No wiesz, niektórzy faceci to i piersi większe mają od kobitek.

Od niektórych kobitek!

Qra, bilet wstępu raczej dla tych z 120AA

159. Data: 2008-11-20 13:37:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale pamiętasz dokładnie swoje wymiary na tym wdechu i wydechu? Czy w pracy
> z miarką latałaś? ;-P

Ja się znam na pamięć.

> Ja troszku zgłupiałam od tych numerków. Na który mam patrzeć? No i ten
> polski też mi jakoś nie pasuje.

Zależy, jaki masz stanik na oku :-)

Qra,

160. Data: 2008-11-20 13:42:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikomanii8221.html

> Tej numeracji w Polsce raczej sie nie stosuje zdaje się?

Szkoda. Jest IMO bardziej precyzyjna. Bo ta rozmiarówka obecna to też przede
wszystkim zależy od widzimisię producenta.

Qra, niecierpiąca ucisku :-)

choroba i diagnoza?
Mikołajki w przedszkolu
Gdzie na narty z dziećmi ?