Prezenty rozdane - podziekowania

1. Data: 2004-12-24 20:11:30

Temat: Prezenty rozdane - podziekowania
Od: Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i juz po :) Matka z Addicta bardzo zadowolona, babci Samsara sie
spodobala :)

Za wszystkie wczesniejsze sugestie chcialbym podziekowac Paniom: Gosi
Plitnik, Ligei i Margaret :)

Pozdrawiam i zycze wesolych swiat

Kanastro.

1. Data: 2004-12-24 20:33:22

Temat: Re: Prezenty rozdane - podziekowania
Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kanastro" <k...@t...niebyc.go2.pl> napisal w wiadomosci
> No i juz po :) Matka z Addicta bardzo zadowolona, babci Samsara sie
> spodobala :)
>
> Za wszystkie wczesniejsze sugestie chcialbym podziekowac Paniom: Gosi
> Plitnik, Ligei i Margaret :)

o to milo..
ja to mam takie kameralne swieta:),tylko z rodzicami,teraz grzeje sie
herbatka i wdycham Tigera (zapach rewelacyjny),niestety mnie nikt niczym
pachnacym nie obdarowal:)
pzd CIe:)

1. Data: 2004-12-25 19:33:35

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> spodobala :)
> Za wszystkie wczesniejsze sugestie chcialbym podziekowac Paniom: Gosi

Ciesze sie, ze Babci spodobala sie Samsara:-)i gratuluje jej tak
troskiliwego wnuka:-))

Gosia

1. Data: 2004-12-25 21:20:08

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spodobala :)
>
> Za wszystkie wczesniejsze sugestie chcialbym podziekowac Paniom: Gosi

Nie ma sprawy, odpowiadam jako eks-Ligeia. :-)

--

Psycho_Mouse

czy jest tu ktos z londynu?
quartz - zapach dla mezczyzn [gdzie]
Świąteczne Zyczenia
|Mysi kolor wlosow a ciagoty ku platynie - poradzcie :-)
pomocy:)