Świąteczne Zyczenia

1. Data: 2004-12-23 15:16:11

Temat: Świąteczne Zyczenia
Od: "Mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pada śnieg, suną sanki - jest renifer i bałwanki... śnieżki z nieba spadają,
życzenia zdrowych świąt składają. Niech te święta będą wyjątkowe a prezenty
odlotowe

Mariolkka

1. Data: 2004-12-23 21:59:34

Temat: Re: Świąteczne Zyczenia
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
spadają,
> życzenia zdrowych świąt składają. Niech te święta będą wyjątkowe a

Podpisuję się czterema racicami!!
Wesołych Świąt Drogie Grupowiczki! I Grupowicze też, naturalnie;-)
Kroofka

1. Data: 2004-12-23 22:08:33

Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spadają,
> prezenty
>
> Podpisuję się czterema racicami!!
> Wesołych Świąt Drogie Grupowiczki! I Grupowicze też, naturalnie;-)
> Kroofka

I ja, i ja też!!!

--
Pozdrawiam gorąco

Aga G.
GG 1732148

1. Data: 2004-12-23 22:55:53

Temat: Re: Świąteczne Zyczenia c.d
Od: "Alizet" <a...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozpoczeły się świąteczne spamy no to dawaj! Mikołajek jeden miał reniferów
siedem. Gdy wrócił po świętach został mu się jeden. I w dodatku wesolutki bo
wlał w siebie litra wódki.
ja Wam aż tyle nie życzę:))))
Wesołych Świąt!!!!!!:)

--
Świąteczna Alizet
*********** Pozdrawiam ************

1. Data: 2004-12-23 23:35:30

Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin 0 Mariola wrote:

> Pada śnieg, suną sanki - jest renifer i bałwanki... śnieżki z nieba spadają,
> życzenia zdrowych świąt składają. Niech te święta będą wyjątkowe a prezenty
> odlotowe

NTG!

--
Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.6.0, OE-QuoteFix,

1. Data: 2004-12-24 09:32:02

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magia świąt to dziecięca wiara w Świętego Mikołaja, spokojna rozmowa z
bliskimi przy kominku, rozleniwiony telefon, zaspany budzik i śnieg, który
nie jest utrapieniem. Magicznych Świąt Bożego Narodzenia wszystkim
Grupowiczkom i Grupowiczom życzy

ZUZAnna

|Mysi kolor wlosow a ciagoty ku platynie - poradzcie :-)
pomocy:)
co wybrac??
moze znacie cos na to? schodzaca skora..
katalog fryzur męskich