Próbka psychiki :)

1. Data: 2005-08-06 17:41:51

Temat: Próbka psychiki :)
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Co powiecie o psychice człowieka który rozmowę na newsach kończy
takim dictum:
"Wytropię was kiedyś wszystkich co do jednego,
może już się zaczynać modlić do Boga, bo u mnie
żadnego zmiłuj nie będzie, o ile nie dostanę
wyraźnego polecenia od Ojca: waruj, do nogi !"
Sam nie wiem czy śmiać się czy płakać... Podpada to pod jakąś
diagnozę?

--
Jacek

2. Data: 2005-08-06 18:39:02

Temat: Re: Próbka psychiki :)
Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam nie wiem czy śmiać się czy płakać... Podpada to pod jakąś
> diagnozę?

Za mało materiału do analizy. Każdemu może się zdarzyć chwila słabości...
Jeśli się powtarza, to może o czymś świadczyć... ale ważne są też inne (poza
niusami) przejawy "działaności" tegoż osobnika. To by była diagnoza... a tak
to można sobie gdybać.

Pozdrawiam,
MAG

3. Data: 2005-08-06 18:45:21

Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
> wyraźnego polecenia od Ojca: waruj, do nogi !"
> Sam nie wiem czy śmiać się czy płakać... Podpada to pod jakąś

czyzby buzdyganik to byl?

--
http://kevan.org/brain.cgi?Himera

4. Data: 2005-08-06 18:58:56

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Jacek Maciejewski* wrote in <news:ndp94j7le2i9.dlg@irish.pl> :

> [...]
> wyraźnego polecenia od Ojca: waruj, do nogi !"
> Sam nie wiem czy śmiać się czy płakać... Podpada to pod jakąś

moze to był Wiaderny? ;)

--
Miłość to chemia, a sex to fizyka

5. Data: 2005-08-06 20:04:12

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyzby buzdyganik to byl?

Oooo, widze że w necie to nie rzadkość :) Nie, to niejaki Filopat. A
wracając do sprawy, to parę rzeczy można by wnioskować. Dzieli ludzi
na "was wszystkich" i siebie. Fanatyczna wiara w boga i brak
tolerancji dla odmiennych... Wskazywało by to na niską samoocenę i
konieczność podparcia się możliwie najwyższym autorytetem. Wysoki
ładunek emocjonalny wypowiedzi przy mało spójnej czy logicznej
zawartości merytorycznej. Gość zapewne jest odrzucony przez otoczenie
i uważa się za pokrzywdzonego. Może słyszy głos boga? To "wyraźne
polecenie" :) Nie jest to schizofrenia? Nich by się wypowiedział
jakiś fachowiec, bo ja jestem tylko laikiem.
--
Jacek

6. Data: 2005-08-09 08:59:49

Od: m...@w...pl (meml) szukaj wiadomości tego autora