Re: Problem "ofiary"

1. Data: 1999-12-26 12:33:31

Temat: Re: Problem "ofiary"
Od: w000 <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz, dokladnie wiesz o co chodzi! I ja rowniez wybralem to co Ty.
> Najdziewniejsze bylo to, ze dziewczyna i jej mama byly w jakims
klopocie,
> dosc
> mocno sie szarpaly i w sumie obrywalo mi sie troche... w koncu zaczela
> mi wbijac takie szpile, raz za razem i tylko czekala az walne. Wtedy
byloby
> wielki buuuuuu... "ale z ciebie potwor", juz byl by winny i mozna by
wtedy
> przystapic do karania go (czyli mnie) i obwiniania za wszystkie winy
swiata.

> Dobrze to przedstawiles. A czy nie zauwazyles, ze "ofiara" tylko czeka
> na to az ja uderzysz? Moze to jej jest do czegos potrzebne? Moze
> to taka gra majaca wyjasnienie czegos? Nie jestem przekonany do
> konca, czy odejscie to wlasciwe rozwiazanie.

> :-))) Zgoda tylko czy zawsze trzeba odchodzic od niezdrowych sytuacji.
> W sumie tych niezdrowych jest dosc sporo.
>
> Pozdrawiam, Duch

Krzychu - moje gratulacje ocaliles siebie ...

Ale byc moze jestes w stanie zrobic tez to dla niej ...

Jesli zaryzykujesz inwestycja moze sie zwrocic stukrotnie ...

Ale nie radze zaczynac bez automatcznej wyciagarki, ktora
wyciagnie Cie z glebokiej i ciemnej studni jesli nie
potwierdzisz, ze jeszcze jestes soba ...

Niezaleznie od tego co wybierzesz zycze powodzenia !!!

w000

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 1999-12-26 13:41:33

Temat: Odp: Problem "ofiary"
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W000:
> Jesli zaryzykujesz inwestycja moze sie zwrocic stukrotnie ...

Propagujesz chyba wiare 'w duchy' za przeproszeniem. ;)))))))
Moge prosic o odpowiedz: na jakiej podstawie? :]

Pozdrawiam swiatecznie.
--
Czarek

1. Data: 1999-12-26 14:49:11

Temat: Re: Odp: Problem "ofiary"
Od: w000 <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moge prosic o odpowiedz: na jakiej podstawie? :]
oczywiscie, ze mozesz ...

Ale zastnowiles sie co sie moze stac, jesli te
troche podejrzane trasofmacje niepozwola sie
duchowi na stale zidentyfikowac sie i zrosnac
ze swym na nowo odzyskanym cialem .... <-:->

1. Data: 1999-12-26 21:40:54

Temat: Odp: Odp: Problem "ofiary"
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W000:
> Ale zastnowiles sie co sie moze stac, jesli te
> troche podejrzane trasofmacje niepozwola sie
> duchowi na stale zidentyfikowac sie i zrosnac
> ze swym na nowo odzyskanym cialem .... <-:->

Wiem ze to duzo, ale moglbys bardziej 'klarownie'? :))
Jakim 'na nowo odzyskanym......'(?), bo nic a nic........ :(

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 1999-12-27 08:16:31

Temat: Re: Odp: Odp: Problem "ofiary"
Od: w000 <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem ze to duzo, ale moglbys bardziej 'klarownie'? :))
> Jakim 'na nowo odzyskanym......'(?), bo nic a nic........ :(
Hmm .... tym samym, ktore mu podlaczono
podczas operacji "Dziura w murze" .....

Sprawdzony proces rekonwalescencji gwarantuje:

* zwiekszenie elastycznosci szkieletu: >= 1000 0000x
* zmniejszenie maksymalnej ostrosci szkieltu:
( efekt uboczny ) < 1%
* zmiana charakterystyki samoregulacji i
kaleczenia szkieletem z komparatora
( do tego wzbudzajacego sie ) na
OP AMP z dynamika gwarantowana >= 140dB
* bezfazowe i plynne polaczenie szkieletu z
plastyczna, ciepla i mila w dotyku luksusowa
powloka - obnizenie aksamitnosci powloki
( efekt uboczny ) < 0.5%

w000

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Re: Odp: problem z dziewczyna
Re: Do kobiet...[nowoczesna panienka ?]
Re: Odp: Klucz do "muru"... Post scriptum.
CENTRUM MATEMATYCZNE
znowu o gejach