Re: Psychopatia

1. Data: 1999-12-26 13:29:00

Temat: Re: Psychopatia
Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ronan napisał(a) w wiadomości: <3...@n...ict.pwr.wroc.pl>...
>On Tue, 30 Nov 1999 12:32:16 +0100, "Monika Tazbir"
><M...@p...com.pl> wrote:
>

>- IQ niemierzalne Wechslerem
>- Ogromna wiedza ogólna
>- b. dobra sprawnośc fizyczna
>- ogromny urok osobisty
>- totalny brak strachu,

Ronanie, a może to Ty? ;) Psychopata w roli psychologa funkcjonowałby dosyć
dobrze :)
Nie każdy psychopata musi mieć bogatą kartotekę na policji. Kryminalistów
określa się raczej jako socjopatów. Zresztą termin ten nie funkcjonuje już w
oficjalnej klasyfikacji z tych samych powodów dla których nie używa się
pojęć "debil", "imbecyl", "idiota". W każdym razie najlepszy - moim
zdaniem - opis w polskim języku dał K. Pospiszyl. Kępiński zaś wszystko
rozwodnił.
Pozdrawiam świątecznie.
Dorrit
Dorrit

1. Data: 1999-12-26 13:59:42

Temat: Odp: Psychopatia
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit:
> Ronanie, a może to Ty? ;) ..........

??????????? ;)

> ........................... Psychopata w roli psychologa funkcjonowałby
dosyć
> dobrze :)

No jasne - akurat 'pasjonujace' zajecie dla psychopaty. ;))))))

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 1999-12-27 05:51:57

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek napisał(a) w wiadomości: ...
>Dorrit:
>
>??????????? ;)

Cztery pierwsze określenia, /wysoka inteligencja, ogromna wiedza ogólna,
sprawność fiz. i urok osobisty / które byłeś uprzejmy wykasować, są
niespecyficzne dla psychopatii. W tym sensie również Ronan mógłby być
psychopatą. Ale ktoś, kto - jak pamiętam z wcześniejszych postów - hoduje 3
lub 4 psy - psychopatą być nie może :) Miałam również nadzieję, że Ronan
przyzna się do części tych cech i wtedy na Grupie zrobi się naprawdę wesoło.
Bo jakoś tu ponuro ostatnio.

>dosyć
>
>No jasne - akurat 'pasjonujace' zajecie dla psychopaty. ;))))))

A dlaczego nie? Sama znam powiedzmy - jednego, ale za to słynnego na całą
Polskę. Jest to człowiek sukcesu, radzi sobie znakomicie. Przecież
psychopata to nie ponury, zarośnięty drab z maczugą. My tu rozmawiamy o
eleganckim biznesmenie w garniturze i krawacie. A gdybyś spotkał kobietę,
psychopatkę histeryczną - napewno byłbyś nią oczarowany, zwłaszcza w łóżku.
Pozdrówka
Dorrit

1. Data: 1999-12-27 15:59:06

Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit:
> ............ A gdybyś spotkał kobietę,
> psychopatkę histeryczną - napewno byłbyś nią oczarowany, zwłaszcza w
łóżku.

Mozesz cos wiecej powiedziec....... tzn czym mialbym byc ew oczarowany itd
:)))))

Pozdrawiam.
PS: Myslalem ze psychopatia to raczej meska 'przypadlosc'. :]
--
Czarek

1. Data: 1999-12-27 20:28:29

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>łóżku.
>
>Mozesz cos wiecej powiedziec....... tzn czym mialbym byc ew oczarowany itd

Inteligencją, pomysłowością, nieodpartym urokiem osobistym...Może kiedyś
zorientowałbyś się również w jej nieprzeciętnych talentach do manipulacji a
może nie. W końcu zostałbyś wyciśnięty jak cytryna i porzucony jak zużyty,
niepotrzebny już przedmiot.

>Pozdrawiam.
>PS: Myslalem ze psychopatia to raczej meska 'przypadlosc'. :]

W wielkim błędzie byłeś. Przypuszczam, że taką młodą psychopaciczkę opisał
"Duch" w poście "Problem "ofiary" " A jak się nad nią wiekszość rozczulała
:). Zresztą - poczytaj sobie literaturę piękną z femme fatale w roli
głównej, bo nie mam niestety czasu na opis przypadków klinicznych. Na
dodatek - żeby to jasny szlag trafił!!! trzecia mysz w tym roku mi się
psuje!
Dorrit

1. Data: 1999-12-27 22:46:50

Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit:
> [...]
> może nie. W końcu zostałbyś wyciśnięty jak cytryna i porzucony jak zużyty,

Chyba masz racje, mialem kiedys na studiach problem z dziewczyna i wszyscy
wobec niej popelniali (jak sie okazywalo) ten sam blad - mianowicie 'brali
ja za kogos innego niz byla w rzeczywistosci'. Ja co prawda jakos tam
jeszcze 'dalem rade' (ufff) ale np pewien kolega jak sobie podpil to gral na
gitarze w kolko smetne historie z wstawkami jej imienia itd. Naprawde taka
'femme fatale'(?) albo ew cos w rodzaju 'modliszki'(?) - brrr... okropna,
'tragiczna' sprawa.

> W wielkim błędzie byłeś......

OK! Wiec dzieki. :)))

> ................. trzecia mysz w tym roku mi się psuje!

Kup sobie Logitech'a ze scroll'em - dosyc drogi (3-Twoje zepsute jak byly
nowe) ale zapomnisz o problemach z 'mysza'. ;))))

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-01 16:45:51

Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Dec 1999 13:29:00 GMT, "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> wrote:

>Ronanie, a może to Ty? ;) Psychopata w roli psychologa funkcjonowałby dosyć
>dobrze :)

O nie. Urok osobnistego (w sensie momentalnego zjednywania sobie ludzi) nie
mam za grosz. Tak samo jak i wyjątkowej sprawności fizycznej i nieodczuwania
strachu :-) Reszta - no comment.

>Nie każdy psychopata musi mieć bogatą kartotekę na policji. Kryminalistów
>określa się raczej jako socjopatów.

O! A ja się uczyłem (i czytałem w paru miejscach) iż jest ścisłe
rozróżnienie między socjopatą i psychopatą. W wypadku psychopaty nie da się
określić żadnych traum, które ewentualnie mogłyby wywołać takie czy inne
zachowania a- lub antyspołeczne. Socjopaci zaś są uznawania za produkt
szczególnie patogennego wychowania czy rozwoju (np. przesiedział dzieciństwo
w piwnicy itp). Takie rozróznienie podaje m.in. Jarosz i autorzy
"Psychologii dziecka" (Vasta, Haith, Miller).

Zresztą termin ten nie funkcjonuje już w
>oficjalnej klasyfikacji z tych samych powodów dla których nie używa się
>pojęć "debil", "imbecyl", "idiota".

O! Jak się więc ich określa?
---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

1. Data: 2000-01-01 16:46:29

Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Dec 1999 05:51:57 GMT, "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> wrote:

>Cztery pierwsze określenia, /wysoka inteligencja, ogromna wiedza ogólna,
>sprawność fiz. i urok osobisty / które byłeś uprzejmy wykasować, są
>niespecyficzne dla psychopatii.

Zgadza się, to był ledwie opis znanego mi psychopaty ? (aktualnie osadzonego
psychopaty :-)

>Ale ktoś, kto - jak pamiętam z wcześniejszych postów - hoduje 3
>lub 4 psy - psychopatą być nie może :)

Pięć : rottweiler, seter irlandzki, owczarek szetlandzki, jamnik
szorstkowłosy i polski owczarek nizinny.

>A dlaczego nie?

Zwłaszcza terapia, nie? :-) Bardziej wyrafinowany psychopata miałby zapewne
niezły ubaw teraputyzując rozmaite psychasteniczne zaburzenia. Jakby nie
było świetne pole do popisu dla kogośkto się realizuje w manipulowaniu
innymi.
---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

1. Data: 2000-01-01 18:06:46

Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ronan:
> ............ psychasteniczne zaburzenia..........

O co konkretnie chodzi i co oznacza ten termin? Moglbys podac przyklady
takich zaburzen?
Czy maja jakis zwiazek z asteniczna 'postura' czlowieka?

Pozdrawiam noworocznie. :)
--
Czarek

1. Data: 2000-01-01 19:26:58

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ronan napisał(a) w wiadomości: <3...@n...ict.pwr.wroc.pl>...

>Pięć : rottweiler, seter irlandzki, owczarek szetlandzki, jamnik
>szorstkowłosy i polski owczarek nizinny.

Szczęśliwy człowieku, jakże Ci zazdroszczę. Ja mam tylko jednego. W 56 m2
nie może być ich więcej :(.

> [...]
>niezły ubaw teraputyzując rozmaite psychasteniczne zaburzenia. Jakby nie
>było świetne pole do popisu dla kogośkto się realizuje w manipulowaniu

Prowadzi słynną na całą Polskę i nie tylko, Agencję Doradztwa Personalnego.
Kartoteka policyjna czysta jak łza. Drugi -zajmuje się leczeniem met.
hipnozy, doktorat, podczas pracy na uczelni - postępowanie dyscyplinarne za
próbę gwałtu na studentce III r. psychologii. Trzeci - renomowany
psychoterapeuta, z doktoratem, dwukrotnie karany /więzieniem w zawiasach/ za
znęcanie się nad żoną a później kochanką. Przed odwieszeniem kary w
warunkach recydywy uciekł za granicę. Więcej szczegółów pozwoliłoby na
identyfikację tych trzech ludzi. Więc reszta jest milczeniem.
Dorrit
>---
>Pozdrawiam
>
>Michał Kulczycki AKA Ronan

Re: Problem "ofiary"
Re: Odp: problem z dziewczyna
Re: Do kobiet...[nowoczesna panienka ?]
Re: Odp: Klucz do "muru"... Post scriptum.
CENTRUM MATEMATYCZNE