Re: Studenci psychologii

1. Data: 1999-12-26 13:29:03

Temat: Re: Studenci psychologii
Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ronan napisał(a) w wiadomości: <3...@n...ict.pwr.wroc.pl>...
>On Sat, 04 Dec 1999 22:49:14 GMT, "Czarek" <c...@y...com> wrote:
>
>Oczywiście, że nie (moja opinia nt. terapii jest w ogóle wysoce krytyczna).
>Jednak ta grupa nie leży w hierarchii alt.support ani jej celem nie jest
>pomaganie ludziom (w ogóle wiara z zdalne terapie jest cokolwiek zabawna)
>
>Kiedyś myslałem o moderowanej grupie (bo tutaj sci stanowczo nic nie
znaczy)
>ale uznałem że nie ma takiego zapotrzebowania i psp spokojnie wystarcza (o
>ile ma się wystarczająco mocne nerwy) zarówno ludziom z problemami, mnie i
>całej reszcie.

A czy jest gdzieś w internecie polskojęzyczna grupa profesjonalnych
psychologów??? Jeśli tak, proszę o podanie adresu na priva, bo też zagladam
tu rzadko.
Pozdrawiam
Dorrit

1. Data: 2000-01-01 16:46:31

Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Dec 1999 13:29:03 GMT, "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> wrote:

>A czy jest gdzieś w internecie polskojęzyczna grupa profesjonalnych
>psychologów??? Jeśli tak, proszę o podanie adresu na priva, bo też zagladam
>tu rzadko.

Na ile znam polskich profesjonalnych psychologów, a konkretnie ich podejście
do kompouterów, to raczej wątpię w istnienie takiej grupy. W każdym razie
nie znam.

---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

Re: Psychopatia
Re: Problem "ofiary"
Re: Odp: problem z dziewczyna
Re: Do kobiet...[nowoczesna panienka ?]
Re: Odp: Klucz do "muru"... Post scriptum.