Problem z biodrami

1. Data: 2005-05-18 06:55:49

Temat: Problem z biodrami
Od: Luke <n...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mój problem polega na tym, że jestem bardzo szeroki w biodrach, bardziej
przypominają one biodra kobiety niż mężczyzny. Największym problemem
jest jednak to, że talerze (?) biodrowe wystają tak mocno, że skóra w
tych miejscach jest bardzo naciągnięta i często w tych miejscach
pojawiają się skaleczenia. Mam zatem pytanie: czy jest możliwość
chirurgicznie "poprawić" ten stan rzeczy? Jesli tak to gdzie? Jestem z
okolic Poznania.

--
Łukasz

2. Data: 2005-05-18 06:56:46

Temat: Re: Problem z biodrami
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak miałem lat -naście też mnie to gnębiło. Teraz jak mam 2 razy tyle wcale
mi nie przeszkadza. Nie powiem, żebym polubił moją sylwetkę, ale na pewno ją
zaakceptowałem. Dobre wyniki może dać ćwiczenie muskulatury. Na pewno nie
zmieni to budowy kostnej, ale poprawi sylwetkę, samopoczucie i atrakcyjność
wyglądu.
Jack

bóle podbrzusza, wzdęcia
Struny głosowe