Re: Problem z bratem-dlugie,przepraszam.

Data: 2002-01-20 09:22:45
Temat: Re: Problem z bratem-dlugie,przepraszam.
Od: krys <k...@p...onet.pl>

Osoba znana jako Iwonka zapodała:

> Facet sie stacza a ja niemoge nic zrobic :-(

Iwonka, porozmawiaj z nim. Na neutralnym gruncie. Bez oskarżeń, bez
wytykania błedów. Powiedz mu, co ma(dobrą szkołę, rentę, mieszkanie),
powiedz mu, że to wszystko może stracić. Jest dorosłym jego los leży w jego
rękach, niech wybiera, czy woli być kimś czy nikim. MAm takiego delikwenta
w rodzinie, też się ciskał, ale jego siostra zagroziła mu, że "jeśli mu się
nie uda i wyląduje na wózku, to niech nie liczy, że ktoś się nim zajmował
będzie"(to było po szantażu "ja sobie coś zrobię"). Wiesz - poszedł po
rozum do głowy , przyłożył się do nauki. Też ma 18 lat, co będzie dalej -
zobaczymy.

> Nic z tego. On tak sobie pogral z wychowawczynia,ze ta nie moze na niego
> patrzec.
> Powiedziala mi,ze ma sobie robic co chce,ona ma juz go dosyc. I nie dziwie
> sie.

A ja się trochę dziwię, bo powinna sprawę rozwiązać "w tę lub we wtę". Nie
można zostawiać tego w zawieszeniu. Albo nie zrobił nic takiego, albo
zrobił coś, za co powiniemn ponieść kosekwencje.

Brakuje mu chyba
> zainteresowania,uczucia,ciepla rodzinnego i w ten sposob wyladowuje sie.

To możesz mu dać, z tego, co widzę.

> Wiesz Aniu,ja juz w rozmowe z nim nie wierze. Ilez tych rozmow bylo!

Iwonka, jeśli chcesz mu pomóc, to może jeszcze jedna rozmowa? Może niech
Grześ nie pyta, czy mu pomóc, tylko powie, "choć, wytłumaczę Ci te całki
czy różniczki"

Justyna