Problem z brzuchem :( Objawy w tresci posta... Pomozcie!!

1. Data: 2005-11-16 21:10:24

Temat: Problem z brzuchem :( Objawy w tresci posta... Pomozcie!!
Od: "qer" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od jakiegos czasu, ok. 1,5 tygodnia co dziennie boli mnie brzuch, mam biegunke,
zwykle czesciowa, pozniej normalnie i tak na zmiane, mam duze gazy, czuje ze
mnie rozerwie... Co mi jest?? Jakies robale? Jak myslicie?
Pozdrawiam,
qer

2. Data: 2005-11-16 22:12:26

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "qer" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ze
> mnie rozerwie... Co mi jest?? Jakies robale? Jak myslicie?

I nie byles jeszcze u lekarza?
Jakby co, to sprobuj lakcid (w aptece rozne do wyboru-najtanszy ze
Zdrovitu). I przyjmuj plyny+elektrolity.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

3. Data: 2005-11-17 07:08:50

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> mnie rozerwie... Co mi jest?? Jakies robale? Jak myslicie?

Tak, to napewno "jakies robale".

Gronkowiec złocisty - odszkodowanie?
Dieta
"Cos" na czole
Drętwiejący palec u ręki
Ocenic stan szy jki macicy - jak to zrobic maja wzier. ginek. ?