Problem z nadmiernym wypadaniem włosów...

11. Data: 2009-11-07 22:00:30

Temat: Re: Problem z nadmiernym wypadaniem włosów...
Od: Gosia18 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lis, 16:58, Gosia18 <g...@g...com> wrote:

> Słuchajcie ja pije teraz magnez, cynk i wapno. Ale nie widze
> rezultatow. Byłam u dermatologa ale powiedział że to stres i dał mi
> jakies leki uspokajające ale nic na włosy!
> I co teraz?
> Żółtko i ta rzepa?

A co do hormonow tarczycy mam niedoczynność wszytsko jest już
sprawdzone ale lekarz wcale nie zainteresował sie tym ...
Stres
Musi sie pani odstresowac....
TYLE

12. Data: 2009-11-07 23:17:39

Od: "Fragile Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia18" <g...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
> Żółtko i ta rzepa?

Jesli powodem wypadania wlosow jest niedoczynnosc tarczycy, pomoc
moze jedynie wyrownanie poziomu hormonow.
Inne metody (witaminy, mineraly, preparaty do wcierania w skore glowy,
zoltka, rzepy itp.) oczywiscie nie zaszkodza. Moga wspomoc proces
odrastania wlosow, a gdy zniknie przyczyna wypadania (np.niedobor
hormonow tarczycy), rowniez potrafia nieco zmniejszyc wypadanie.

>A co do hormonow tarczycy mam niedoczynność wszytsko jest już
>sprawdzone

Czyli jednak tak jak podejrzewalam...
Wypadanie wlosow przy niedoczynnosci to jeden z wielu
objawow. Niestety bardzo czesty. Wyrownanie poziomu
hormonow tarczycy zatrzymuje ten proces (zazwyczaj w
przeciagu 1-3 miesiecy od wyrownania nastepuje znaczna
poprawa).

>ale lekarz wcale nie zainteresował sie tym ...

Dziwne. Skoro dal skierowanie na badanie poziomu hormonow tarczycy
i TSH, to znaczy, ze jednak zainteresowal sie praca tarczycy. A gdy wyniki
badan i objawy kliniczne przemawiaja za niedoczynnoscia, juz sie nie
interesuje? Cos tu nie gra. Chyba, ze cierpisz na subkliniczna niedoczynnosc
tarczycy, a lekarz postanowil jeszcze poczekac i poobserwowac. Wypadaloby
jednak poinformowac o tym pacjenta.

>Stres
>Musi sie pani odstresowac....
>TYLE

No super... Kazdy czlowiek powinien sie odstresowac...
Nie zbyt powazny ten lekarz, delikatnie mowiac... Najpierw bada pacjenta
w kierunku zaburzen pracy tarczycy (wyniki badan potwierdzaja
niedoczynnosc),
po czym odsyla go do domu nie zlecjac zadnego leczenia...

PS. Dlaczego nie zapytalas lekarza o leczenie niedoczynnosci czy tez powody,
dla ktorych nie wdraza u Ciebie leczenia? Przeciez to Twoje zdrowie i
masz prawo wiedziec. Lekarz, ktory stwierdza u pacjenta niedoczynnosc
tarczycy ma obowiazek uzasadnic swoja decyzje, w kwestii swiadomego
pozostawienia pacjenta w niedoczynnosci.

Pozdrawiam i zycze zdrowia :)
M.

13. Data: 2009-11-08 17:02:42

Od: Gosia18 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
> tarczycy ma obowiazek uzasadnic swoja decyzje, w kwestii swiadomego
> pozostawienia pacjenta w niedoczynnosci.

Pierwszy lekarz u ktorego bylam powiedzial zebym sie nie przejmowala,
ze to nie wielkie zaburzenie "na gornej granicy"...
Wiec poszlam do innego lekarza, dermatologa ktory zobaczyl cala moja
historie kliniczna i stwierdzil ze leczenie byc powinno i da mi leki.
Dal mi leki na tarczyce, ale powiedzial ze wynikiem wypadania wlosow
jest napewno stres.
Powiedzial ze jesli bede sie stresowac to beda mi wypadac wlosy, a
jesli bede spokojna wszystko wroci do normy..
Tylko jak tu sie nie stresowac?
Latwo powiedziec nie steresuj sie.... Gorzej wykonac...

14. Data: 2009-11-08 19:32:15

Od: "jhet" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

>Tylko jak tu sie nie stresowac?
>Latwo powiedziec nie steresuj sie.... Gorzej wykonac...

Dokladnie, ze stresem zawsze sa problemy ;/ Moze sprobuj pic albo ssac (są
takie cukierki) melisę? Są też silnie miętowe w smaku cukierki
odstresowujące, można je kupić w aptece - ja raz, jak sie mocno
zestresowalam, to wzielam takiego cukierka i momentalnie mi przeszło ;)
Zawsze to troche pomocne w walce ze stresem... No i pomagaja tez cwiczenia
ruchowe, np. basen (no przynajmniej ja sie po nich zawsze znacznie lepiej
czuję)

15. Data: 2009-11-09 01:18:41

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia18 pisze:

> [...]
> rezultatow. Byłam u dermatologa ale powiedział że to stres i dał mi
> jakies leki uspokajające ale nic na włosy!

Ja myłam normalnym szmponem a na koniec żółtkiem i dobrze płukałam włosy
(a na samym końcu wodą przegotowaną). Teraz jakby lepiej. Aha: biorę
jeszcze witaminę C.

--
animka

16. Data: 2009-11-09 15:44:29

Od: "bit" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Robiłam badania na tarczyce okazało się że mam
niedoczynność.

Firma in your country: nowfood: kelp 150 mcg, jedna tabletka dziennie i
powinno wszystko wrócić do normy

17. Data: 2009-11-09 17:35:15

Od: "tomek wilicki" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia18 <g...@g...com> napisał(a):

> A co do hormonow tarczycy mam niedoczynno=B6=E6 wszytsko jest ju=BF
> sprawdzone ale lekarz wcale nie zainteresowa=B3 sie tym ...
> Stres
> Musi sie pani odstresowac....
> TYLE

No cóż, co 6 lekarz zna się na tym, co robi, reszta po prostu siedzi na
stołkach. Zmień lekarza, bo chodzi do tego którego opisałaś, to (o ile
opisałaś co faktycznie było) trochę jakby leczyć tarczycę u fryzjera.

ps. http://www.stopthethyroidmadness.com/

18. Data: 2009-11-09 17:38:51

Od: "tomek wilicki" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mal <m...@g...com> napisał(a):

> On 5 Lis, 03:21, Gosia18 <g...@g...com> wrote:
> Do mycia w=B3os=F3w zastosuj surowe =BF=F3=B3tko. Bez =BFadnych szampon=F3w=
> ..
> W=B3osy wypadaj=B1 z powodu niskiego poziomu cynku. Za=BFywaj=B1c cynk w
> postaci tabletek - unikaj nabia=B3u i w og=F3le potraw, kt=F3re zawieraj=B1
> s=B3abe metale. Podczas kuracji cynkiem s=B3abe metale nie dopuszczaj=B1 do
> przyswajania cynku.

niezupełnie tak. Włosy przy niedoczynności tarczycy wypadają na skutek wielu
czynników, cynk jest jednym z nich i bodaj najważniejszym, ale jest też
upośledzenie metabolizmu witaminy A, jest niski poziom żelaza w tkankach, jest
upośledzona synteza białek. Póki tarczyca nie zostanie zaleczona, suplementy
nic a nic nie pomogą, bo problemem nie jest brak cynku w diecie, tylko brak
możliwości jego wykorzystania przez organizm.

W czasie terapii cynkiem istotne jest uzupełnianie diety o miedź - czy to
pokarmami z wysoką zawartością, czy suplementami, a to z tego względu, że duże
dawki cynku częściowo blokują przyswajanie miedzi, co po kilku tygodniach może
doprowadzić do całkiem poważnego niedoboru.

Grupa krwi a grypa
zmiarzdzona ręka
Czy poszerzyć zęby?
"Bez pracy NIE ma kolaczy" - nawet podczas studiowania Biblii
Re: Referencje w Biblii do DNA potwierdzaja zasade osiagania niesmiertelnosci poprzez powtarzalne cofanie czasu