Problem z owlosieniem

1. Data: 2000-10-25 09:52:52

Temat: Problem z owlosieniem
Od: jery <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam nastepujacy problem.
Od pewnego czasu (ok pol roku) wypadaja mi brwi (oraz rzesy) w wiekszej
ilosci niz powinny.
Dotychczas nie przejmowalem sie tym problemem poniewaz mialem wych
wloskow duzo ale teraz zaczely mi sie przerzedzac wiec zaczalem sie
martwic.
Co moze byc przyczyna tego problemu. Dodam ze widocznych zmian na skorze
nie ma,

Dzieki za pomoc

2. Data: 2000-10-26 09:46:51

Temat: Re: Problem z owlosieniem
Od: "don Tomasino" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "jery" <j...@p...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> martwic.
> Co moze byc przyczyna tego problemu. Dodam ze widocznych zmian na skorze

Mam podobny problem a dotyczy on raczej rzes bo brwi mam w porzadku.
Jakies 8 lat temu zaczely mi masowo wypadac a teraz sa niezbyt piekne i
niezbyt geste i na dodatek rosna do dolu a nie zawijaja sie do gory co
przeszkadza czasami w patrzeniu chociaz ciezko bylo sie przyzwyczaic.
dodam jeszcze ze nie mam workow pod oczami.

onkologia neuendokryn karzinom larynx prosze o pomoc
Antykoncepcja
Re: Co naprawde oznacza slowo 'remisja'? (bylo: nie nie nie)
Vilcacola ?
czy to reumatyzm?