Problem z rumieńcami

1. Data: 2002-11-16 15:30:22

Temat: Problem z rumieńcami
Od: "mirka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od pewnego czasu mam problem z czerwieniem sie - bez szczegolnego
powodu, wyglada to tak jakbym caly czas byla zazenowana.
Prosze o jakies wskazowki jak temu zaradzic, bo stalo sie to bardzo
klopotliwe; mam 23 lata wiec to chyba nie jest zwiazane z dojrzewaniem:)
Pozdraiwam
` Mirka

2. Data: 2002-11-17 19:49:40

Temat: Re: Problem z rumieńcami
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdraiwam
> ` Mirka
>
> rumience mozna usunac za pomoca specjalnego lasera wersa pulse. Jednak
zabieg jest dosyc drogi i przy rumiencach powinno sie go powtorzyc.

3. Data: 2002-11-18 23:17:23

Od: "pap" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mirka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> zabieg jest dosyc drogi i przy rumiencach powinno sie go powtorzyc.
Ile kosztuje.

co na plamke po skaleczeniu?
Płukanie gardła solą ???
nowy preparat na eczeme ???