Problem z soczewkami

1. Data: 2005-12-25 11:19:47

Temat: Problem z soczewkami
Od: "miro" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem z soczewkami otóż ostatnio nosiłem jednodniowe soczewki iWear i
wszystko było ok nie sprawiały mi problemów nie bolały mnie oczy poprostu
nie czułem soczewek, osatanio mi się je skończyły i kupiłem Johnosona
Acucuvue 2 Colours (niebieski pogłębiający) i po włożeniu ich na oczy nie
czuje się zbyt dobrze niby siedzą ładnie na oku ale jakoś jak patrze na
wprost to widać dobrze ale kątem oka na bokach mam jakieś zamazane i ogólnie
troche je czuć na oczach że je mam w przeciwieństwie do iWear, niewiem już 3
dzień je zakładam i dalej to samo :/ pod koniec dnia oczy są zmęczone...co
to może być ? kupiłem o takim samym promieniu co poprzednie iWear czyli 8.7
możliwe że niektóre firmy soczewek nie pasują do oka ?

Pozdr.

1. Data: 2005-12-25 12:38:06

Temat: Re: Problem z soczewkami
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moj okulista mowi ze kazda firme trzeba dobierac oddzielne poniewaz ich
promienie roznia sie miedzy soba nieznacznie i dlatego nie poleca
zmieniania firm, jesli juz to mozna zmieniac modele. poza tym oczy
przyzwyczajaja sie do jednego modelu i przy zmianie moga one odczowac
dyskomfort.
..::Mehi::..
<<mehi.hk.pl>>

1. Data: 2005-12-25 17:17:21

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miro" <s...@p...fm> napisał

> możliwe że niektóre firmy soczewek nie pasują do oka ?

Noszę iWeary i już w sekundę po założeniu ich nie czuję. Po prostu nie
pamiętam, że mam soczewki, natomiast Johnsona, teoretycznie takie same,
zaraz po założeniu drażnią mi oko i powodują łzawienie i to nie dlatego, że
źle zakładam, po prostu, mimo takich samych danych technicznych (nie
orientuję się dokładnie, chodzi w każdym razie o rozmiary i "głębokości";)
są inne i moim zdaniem mają bardziej kanciaste krawędzie ;-) Po prostu moje
oczy mówią "nie". Poza tym, jak ktoś już napisał, mój okulista twierdzi, że
każda zmiana soczewek powinna być przeprowadzona pod okiem lekarza, a same
soczewki zbadane pod kątem dopasowania do oka, przynajmniej ja tak miałam.

hiver

1. Data: 2005-12-30 14:33:52

Od: "miro" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kupiłem następne kolor niebieski Ciba Vision Freshlook i mam to samo :/ znów
kasa w bloto :( czyli musze zakupić znów iWeary... niewiem co jest grane
poprostu też dobrze zakładam ale jakoś dziwnie się czuje mam troche
zamaziany obraz w kącikach i ogólnie je czuje że mam.

WESOŁYCH ŚWIĄD!!!!!!!!!!
Mydła Anne de Peraudel - chwalę
zel pod prysznic Avon
[chwale] sprzedawcy perfum na Allegro