Problem z wentylacja grawitacyjna.

1. Data: 2006-01-23 20:21:57

Temat: Problem z wentylacja grawitacyjna.
Od: "Michał Kostrzewa" <m . kostrzewa @ usunspacje.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w domu wentylacje grawitacyjna, tzn cieple powietrze idzie do gory i
wylatuje sobie kratka wentylacyjna przy suficie. I wszytsko by bylo ok,
gdyby nie to ze dzis zauwazylem ze w niektorych ruch powietrza jest
odwrotny, tzn mrozne powietrze wieje do srodka. To samo zjawisko wystepuje w
domu moich rodzicow. Konsultowalismy sie z hydraulikami, specami od
ogrzewania CO, majstrem budujacym te domy i nikt nie wie dlaczego tak jest.
Czy to moze miec jakis zwiazek z obecnymi mrozami?

2. Data: 2006-01-23 20:25:31

Temat: Re: Problem z wentylacja grawitacyjna.
Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat wałkowany od jakiegoś czasu.
Poczytaj niżej o oknach i wentylacji.

Pietrek

3. Data: 2006-01-25 07:00:31

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Kostrzewa" <m . kostrzewa @ usunspacje.wp.pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> ogrzewania CO, majstrem budujacym te domy i nikt nie wie dlaczego tak
> jest. Czy to moze miec jakis zwiazek z obecnymi mrozami?

We wczorajszym (24.01.06) bodajze Teleexpresie byla odpowiedz. W takich
sytuacjach winne jest WYSOKIE CISNIENIE ATMOSFERYCZNE +mroz, ktore pcha
powietrze do komina. Sporo podtrutych osob trafilo do szpitala. A moglo
skonczyc sie gorzej :(

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

4. Data: 2006-01-25 14:19:09

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Jan 2006 08:00:31 +0100 I had a dream that Iwona_s <i...@T...pl>
wrote:
> [...]
>sytuacjach winne jest WYSOKIE CISNIENIE ATMOSFERYCZNE +mroz, ktore pcha
>powietrze do komina. Sporo podtrutych osob trafilo do szpitala. A moglo

Telewizja kłamie ;)
A może czasem w tej telewizji nie powiedzieli, że jak ciśnienie zmienia
się na zewnątrz budynku, to wewnątrz też? :)

--
Grzegorz Janoszka

Zamocowanie mikrofali na ścianie.
akryl-czym skuecznie myc?