akryl-czym skuecznie myc?

1. Data: 2006-01-23 14:19:39

Temat: akryl-czym skuecznie myc?
Od: "aga" <owaga@wytnijtoodrazu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale tak by nie zniszczyc powloki akrylowej?
Mam mbardzo twarda i zazelaziona wode i neistety wanna nie wyglada
najpiekniej po kilku uzyciach, mimo standardowego mycia.
Czym zmywac bezpiecznie kamien z rdza tak by jej ne uszkodzic?
pozdrawiam
aga

2. Data: 2006-01-23 19:54:37

Temat: Re: akryl-czym skuecznie myc?
Od: "RZ" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym zmywac bezpiecznie kamien z rdza tak by jej ne uszkodzic?
Mleczko np. cif
RZ

3. Data: 2006-01-24 07:46:44

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jan 2006 15:19:39 +0100, aga napisał(a):

> [...]
> najpiekniej po kilku uzyciach, mimo standardowego mycia.
> Czym zmywac bezpiecznie kamien z rdza tak by jej ne uszkodzic?

Dobre mleczko np cif. Kupiłem kiedyś jakieś tanie i nie było tak skuteczne.

4. Data: 2006-01-24 12:31:12

Od: "aga" <owaga@wytnijtoodrazu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boban" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dobre mleczko np cif. Kupiłem kiedyś jakieś tanie i nie było tak
> skuteczne.

hmm, a to nie porysuje akrylu po dluzszym okresie uzywania?
aga

5. Data: 2006-01-24 12:34:36

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jan 2006 13:31:12 +0100, aga napisał(a):

> hmm, a to nie porysuje akrylu po dluzszym okresie uzywania?
> aga

Na razie (półtora roku) nie porysowało.

drewniany dom
Kręcone schody
jak usunąć kamień z płytek
pytanie do uzytkownikow okien plastikowych...
nawilżacz-lampa ->czy warto kupić?