Problem z wyborem

1. Data: 2005-02-24 16:22:38

Temat: Problem z wyborem
Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kończy mi się żel do mycia paszczy. Używam Neutrogeny zmniejszającej
widoczność porów.
IMO nic nie zmniejsza poza zawartością portfela.
I teraz myślę: Garnier Czysta Skóra czy Puritin Iwostinu? Co kupić?
Cerę mam skłonną do wyprysków ale już się nie przetłuszcza tak bardzo, jak
kiedyś (biorę Diane).
W portalu Wizaż oceny są bardzo porównywalne, więc może Wy mi ułatwicie
zadanie?
Olik

1. Data: 2005-02-24 16:29:43

Temat: Re: Problem z wyborem
Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W portalu Wizaż oceny są bardzo porównywalne, więc może Wy mi ułatwicie
> zadanie?

Oj... skłamałam. Purritin ma 4 gwiazdki, a Garnier 3... ale i tak na Was
liczę
Olik

1. Data: 2005-02-24 17:43:20

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie uzywałam Garniera, natomiast miałam próbkę zelu Iwostin Purittin,
całkiem niezły. Jednak osobiście polecam delikatny żel do mycia twarzy
Lirene, jest rewelacyjny, ma bardzo łagodny skład, nie wysusza skóry. Mam na
myśli ten z arniką i lipą.

1. Data: 2005-02-24 18:11:01

Od: "asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <
> [...]
> IMO nic nie zmniejsza poza zawartością portfela.
> I teraz myślę: Garnier Czysta Skóra czy Puritin Iwostinu? Co kupić?
Zestaw podróżny Clinic za 25 zł :-)
Początkowo złorzeczyłam: mydełko z tego zestawu do złudzenia przypomina
mi naszego "białego jelenia" czy inne szare mydło, tonik zupełnie jak garnier
(alkohol i jeszcze raz alkohol) z oczarem (ktorego nie brakuje w niskopolkowych
tonikach), dodatkowo nafaszerowany stekiem bzdur na opakowaniu
a krem no to krem. Ale efekty mnie oczarowały! Do tej pory używałam
dobrych kosmetyków przeznaczonych do tłustej cery, ale ten komplet
baardzo wyraźnie odetkał i zmniejszył mi pory a skróra zrobiła się
mięciutka i jednorodna już po paru dniach. Tak więc mimo
całej mojej złości: cena i efekty nie pozwalają mi go nie polecić :-)
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2005-02-24 18:15:31

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asias" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mięciutka i jednorodna już po paru dniach. Tak więc mimo
> całej mojej złości: cena i efekty nie pozwalają mi go nie polecić :-)

Prawda?:) W USA mozna kupić 3x małe mydełka z mydelniczką. Bo dla mnie
problemem jest przechowywanie tego mydełka (na mur moje dziecko będzie nim
się myło). Ale tonik świetny i kremik nawilżający też.

Mydełko wypróbuję jak skończę Garniera Czystą skórę. Świetny, trzecie
opakowanie kończę. Obłędnie wydajny, nie wysusza (a po Diane przestałam się
tak tłuścić i wciąż jest w porządku dla mojej skóry). Mogę z czystym
sumieniem polecić.

Agata

1. Data: 2005-02-24 18:22:23

Od: "asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek"
> Prawda?:) W USA mozna kupić 3x małe mydełka z mydelniczką. Bo dla mnie
> problemem jest przechowywanie tego mydełka (na mur moje dziecko będzie nim
> się myło).
Hehe, ja sie nie łudzę, że uda mi się go ustrzec przed dziećmi. Wręcz
przeciwnie,
jedno już używam do mycia delikatnej pupki małego ;-)

1. Data: 2005-02-24 18:32:46

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asias" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zestaw podróżny Clinic za 25 zł :-)

Od razu informuję, że mieszkam w małym miasteczku. Sam Purritin jest tylko w
1 aptece, więc o zestawie Clinic raczej nie mam co marzyc.
Olik

1. Data: 2005-02-24 19:09:22

Od: "asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik"
> Od razu informuję, że mieszkam w małym miasteczku. Sam Purritin jest tylko w
> 1 aptece, więc o zestawie Clinic raczej nie mam co marzyc.
Jeśli chcialabys, moglabym Ci przesłać, kwestia do ugadania, ale jak wolisz,
zmuszać nie będę :-)

1. Data: 2005-02-24 19:15:28

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

asias wrote:

> [...]
> mięciutka i jednorodna już po paru dniach. Tak więc mimo
> całej mojej złości: cena i efekty nie pozwalają mi go nie polecić :-)

A mnie rozczarowal strasznie :(

Najlepsze z tego wszystkiego chyba mydlo, bo faktycznie oczyszcza.
Tonik podraznil i wysuszyl, a DDML to juz w ogole wyjatkowa rzecz,
bo nie nawilza, a potrafi zostawic tlusta warstwe. Dla kazdego cos
innego jak widac, a ja tak dlugo sie do tego Clinika przymierzalam
i nastawialam, ze bedzie swietny.

Moim zdaniem wiec - wiem, powtarzam sie - nic nie pobije Avon Tea Tree
3 in 1 Cleanser.

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2005-02-24 19:19:01

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

> Od razu informuję, że mieszkam w małym miasteczku. Sam Purritin jest tylko w
> 1 aptece, więc o zestawie Clinic raczej nie mam co marzyc.

Allegro? Pełno tam tego i w cenach dużo niższych, niż w sklepach.

Fortuna to niestała dziwka. | Ka Matu
/Konował/ | roli sze
Glen Cook "Czarna Kompania" | na wska

krem do skórek