Re: Problem życiowy - krótkie

Data: 2006-02-01 05:42:05
Temat: Re: Problem życiowy - krótkie
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

na_onet_pl; <drornl$n14$1@news.onet.pl> :

> "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

wartościowe i wcale nie brzydkie dziewczyny są wciąż same i
przypadek : kobieta niesamowicie oryginalna (w
"młoda duchem", inteligentna, wykształcona (ma
uroczą burzę loków :)), otwarta na innych, a z
Dlatego, że nie chciała faceta, który by jej nie
czuł się przy niej gorszy, płytszy, głupszy,
lepsza, mądrzejsza, ciekawsza od niego?

> Teraz nareszcie wiem, jak mam sobie Ciebie wyobrażać. W imieniu całej
> grupy dziękuję za szczerą autoprezentację.

Się dopiszę, komentując post Pauli - Paulo, czy uważasz, że to
posiadanie przez Ciebie dwóch fakultetów spowodowało, że faceci
odchodzili? Czy nie lepiej przyjrzeć się własnym lękom i zachowaniom
zamiast tkwić w mirażu tego, że to twoje wykształcenie rujuje twoje
związki?

Jest taka bajka, o pewnym przygłupim królu, któremu krawiec zdefraudował
kasę na nowe ubranie, i zamiast je uszyć, wmawiał mu, że uszył mu
trendowe niewidoczne ubranie. Kiedy król wyszeł na ulicę, to cieszył się
jak głupi z zachytu poddanych nad swoim nowym ubiorem, bo krawiec mu
wmówił, że jest ubrany. Być może Ty, poprzez posiadanie *świadomości*
swojego wykształcenia, kierujesz na nie uwagę, ale faceci z którymi
byłaś wcale go [wykształcenia] nie widzą/nie potrzebują widzieć/a może
nie chcą [to sformułowanie neutralne - kiedy kupujesz pęczek rzodkiewki
w sklepie, też nie bije od Ciebie światłość wywołana dwoma fakultetami].
Im twoje wykształcenie nie jest potrzebne do bycia z Tobą - to Ty robisz
z niego argument - zastanawiałaś się nad taką wersją? ;)

I na zakończenie - nie imputuję Ci tego, ale rozważ poniższe. Czasami
osoby z dwoma fakultetami nie potrafią bezpośrednio rozmawiać o sobie,
innych, swoich problemach - wolą kryć się za "indeksami giełdowymi",
"nowymi kontraktami", "wynikami badań", "wartościami intelektualnymi", a
kiedy pojawia się jakiś problem w życiu, to zastanawiają się głośno, co
by Platon na to powiedział. W takim przypadku nie dość, że są po prostu
*nudne* , nie dość, że *nie_rozwiązują* żadnych problemów, które
pojawiają się w związku, nie dośc, że *nie_dają* nic z siebie, a tylko
ze swojej wiedzy, to jeszcze walnie przyczyniają się do końca związku -
bo ile można dyskutować z elektroniczną encyklopedią? ;)

Flyer