Problemy głoskowe ń - ni

1. Data: 2006-01-20 10:00:01

Temat: Problemy głoskowe ń - ni
Od: "GochaBielsko" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moje chłopaki właśnie poznają głoski ń - ni, ś - si, ć - ci. Ale kompletnie
nie dają sobie rady z rozróżnieniem ich. Czy macie jakiś pomysł jak z nimi
to wyćwiczyć?

Gocha
Daniel i Maciek (7 lat)

2. Data: 2006-01-20 14:30:33

Temat: Re: Problemy głoskowe ń - ni
Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Jan 2006 11:00:01 +0100, GochaBielsko <g...@w...pl> wrote:

> Moje ch?opaki w?a?nie poznaj? g?oski ? - ni, ? - si, ae - ci. Ale
> kompletnie
> nie daj? sobie rady z rozró?nieniem ich. Czy macie jaki? pomys? jak z
> nimi
> to wyaewiczyae?

W labiryntach ortografii, Kanabrodzka, Owczarska, Pomianowska -
druga część dotyczy właśnie zmiękczeń. Podobno było wznowienie.

Pozdrawiam,
Borek
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

3. Data: 2006-01-20 14:48:21

Od: "Old Rena " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał:
> W labiryntach ortografii, Kanabrodzka, Owczarska, Pomianowska -
> druga część dotyczy właśnie zmiękczeń. Podobno było wznowienie.

Jest też miniPUS "Ortografia - zmiękczenia":
http://tinyurl.com/7dw

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

4. Data: 2006-01-20 17:24:53

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Jan 2006 15:48:21 +0100, Old Rena <o...@g...pl>
wrote:

> Jest też miniPUS "Ortografia - zmiękczenia":
> http://tinyurl.com/7dw

Coś nie tak z tym linkiem - jakieś republica.it mi wyskakuje (jak już
wyskoczy). Ale do PUSów jest tyle zeszytów, że na pewno coś się znajdzie.

Pozdrawiam,
Borek
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
i diagnozy ryzyka dysleksji

5. Data: 2006-01-20 19:46:12

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek napisał:

> Coś nie tak z tym linkiem - jakieś republica.it mi wyskakuje (jak już
> wyskoczy). Ale do PUSów jest tyle zeszytów, że na pewno coś się znajdzie.

Oj, niedobrze. To bez skracania:
http://www.cmppp.edu.pl/ksiegarnia/pozycja/default.a
sp?IDKSPozycja=569&typ=6&dzial=

--