Re: Problemy z pamięcią

From: son <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Problemy z pamięcią
Date: Tue, 11 Mar 2008 14:09:10 +0000 (UTC)

Dnia Tue, 11 Mar 2008 00:35:38 +0100, Krystyna*Opty* napisał(a):

> Użytkownik "son" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> (nie w tych czasach, może w XIX wieku było by mi lżej heh). Dlatego też
> pozostaje mi skoczyć po
>
> 1. Nadciśnienie lubi współwystępować z miażdżycą (np. naczyń mózgowych?).
> 2. Znamienne jest, że dyskutanci zwracają uwagę na przeróżne ewentualne
> przyczyny, ale NIKT nie wiąże Twoich problemów z Twoim odżywianiem...
> a przecież w ostatnich czasach temat DIET (odżywiania) jest na medialnym
> topie w kwestii zdrowia i samopoczucia, czyż nie?
> Zatem mam pytanie - Jak wygląda Twoja codzienna dieta?
> [...]

1. Dlatego też zaopatrzę się w ciśnieniomierz na dobry początek, a później
zobaczymy - może przejdę do lekarza po jakieś leki na ustabilizowanie
ciśnienia, jeśli będzie źle.

2. Moja dieta nie jest jeszcze najgorsza. Choć przydało by się więcej
witamin, dlatego też ostatnimi czasy spożywam smażone warzywa ;) jem sporo
owoców. Obawiam się tylko tego, że spożywam zbyt wiele pikantnych
posiłków, które to rzekomo ;) źle wpływają na wątrobę - to też spróbuję
się ograniczyć.

3. No i powracając do tego nieszcznęsnego tematu kobiet ;) zwykle, gdy
zakochanie mija tj. kończą się nasze wspaniałe zasoby fenyloetyloaniny (co
mija po mniej więcej 1,5 roku) i pozostaje już tylko dopalacz w postaci
endorfiny to ludziom spadają klapki miłości z oczu. Wtedy zaczyna się
prawdziwa próba - miłośc przybiera nowe znaczenie, bardziej przypominające
przywiązanie i zaufanie. Do tego potrzeba ludzi, którzy mają o tym
świadomość. Do tego dochodzi uczucie znudzenia partnerem... zasadniczo
trafić na miłość swojego życia wymaga albo wielkiego szczęścia albo dużej
wiedzy na temat samej miłości oraz psychologii, żeby znaleźć sobie
partnera/partnerkę odpowiednią. Wliczając jednak w to wszystko czynniki
zewnętrzne, odporność na nieprzewidywalne zdarzenia. Ogólnie mówiąc do
miłości nadają się osoby o silnej woli, potrafiące kochać. Nie mówią tu
już o luźnych związkach i innych wytworach dzisiejszych czasów, które mnie
nie interesują. ;)