Re: Problemy z sobaPOMOCY(troche dlugie)

Data: 2002-11-12 23:09:32
Temat: Re: Problemy z sobaPOMOCY(troche dlugie)
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl>

"Mema" <m...@t...pl> wrote in message
news:aqs185$8er$1@news.tpi.pl...

> (nie skomentuje, tego co powyzej było, bo nie lubie "drzec kotów")

Tak swoją drogą... mój kot drze się przy każdej okazji, taką ma naturę...
;)... czasami ma się to gdzieś, a czasem...

> Wierze w nieprzebrane pokłady samoleczące w człowieku,

Ja także

>wierze w cuda,

Zależy, co rozmuemy pod słowem "cud"

> ale wierze równiez w wiedzę i doświadczenie.

... ja także...

>Oczywiscie, ze w terapii jest
> tak, ze to klient sam sobie przy wsparciu i prowadzeniu terapeuty
> pomaga.

Żeby nie być monotematyczną znów się zgodzę :D

>A sam najczesciej moze sobie tylko zaszkodzic.

.... tego pewna bym nie była... Są różne przypadki.
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo różne.

--
dipsom_ania
Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie