Próbowałam zapisać się do okulisty...Nie da się.

1. Data: 2005-11-07 09:34:46

Temat: Próbowałam zapisać się do okulisty...Nie da się.
Od: "frygaga" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałam zapisać się do okulisty, państwowo.
Nie da się.
Kiedyś uruchomią zapisy na przyszły rok.
W tym wyczerpali limit.
A po drodze jeszcze pytali o skierowanie.

2. Data: 2005-11-07 10:08:25

Temat: Re: Próbowałam zapisać się do okulisty...Nie da się.
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

frygaga napisał:

> Próbowałam zapisać się do okulisty, państwowo.
> Nie da się.
> Kiedyś uruchomią zapisy na przyszły rok.
> W tym wyczerpali limit.
> A po drodze jeszcze pytali o skierowanie.

Normalka. Przynajmniej dopóki będziemy mieli p.osłów zajętych głównie
sprawami zorganizowania krajowych pochodów homoseksualistów/całkowitym
zakazem aborcji/walką z wyprzedażą majątku narodowego/ pomocą wojskową dla
USA/ochroną dobrego imienia UB, a tak na prawdę przyjemnym spędzaniem czasu
za nasze pieniądze i to jeszcze w poczuciu wyższej misji.

--
Krzysiek, EBP
Niektórzy mańkuci, co zostało stwierdzone naocznie, śpią w ubraniach jak

3. Data: 2005-11-07 12:37:38

Od: "Arkadiusz Oleszczuk" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

okulista jest bez skierowania chyba?

4. Data: 2005-11-07 14:30:38

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

frygaga napisał(a):
> Próbowałam zapisać się do okulisty, państwowo.
> Nie da się.
> Kiedyś uruchomią zapisy na przyszły rok.
> W tym wyczerpali limit.

a ty jestes chętna na pracę za friko?
jaka profesja? to moze skorzystam... :)

Z wifi, na niusy, pisze dla Was
Adam

5. Data: 2005-11-07 17:24:41

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.tnij_to.pl> napisał w wiadomości

> a ty jestes chętna na pracę za friko?
> jaka profesja? to moze skorzystam... :)

wspomnisz swoje swola, jak sie dowiesz, ze potrzeba ci operacji ratujacej
zycie, a okres oczekiwania na nia wynosi ... lat.

6. Data: 2005-11-07 19:15:47

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wspomnisz swoje swola, jak sie dowiesz, ze potrzeba ci operacji ratujacej
> zycie, a okres oczekiwania na nia wynosi ... lat.

przepraszam - jaka operacja okulistyczna jest ratujaca zycie?

pozdr.

casus

7. Data: 2005-11-07 21:13:21

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dko950$fon$1@inews.gazeta.pl
Od: casus <c...@g...pl>
Było:

> przepraszam - jaka operacja okulistyczna jest ratujaca zycie?

http://zp.lo3.wroc.pl/~jojo/modules.php?name=News&fi
le=print&sid=217

Służę pierwszym z brzegu przykładem.... :-(

Z tym, że nie jestem za pracą bez wynagrodzenia! Nie jestem również za
wykorzystywaniem obecnej sytuacji w kraju przez służbę zdrowia i zamykania
dostępu do opłaconych przez pacjentów gabinetów specjalistycznych!
Działanie jest niestety całkowicie uzasadnione przez stworzone przez rząd
warunki rynkowe. Jeśli się da to czemu nie skorzystać :-(

8. Data: 2005-11-08 09:05:57

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Działanie jest niestety całkowicie uzasadnione przez stworzone przez rząd
> warunki rynkowe.
Bez urazy, ale jeśli widzisz tu warunki rynkowe, to chyba potrzebujesz
porady Casusa.

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

9. Data: 2005-11-08 11:47:16

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.tnij_to.pl> napisał w wiadomości

> wspomnisz swoje swola, jak sie dowiesz, ze potrzeba ci operacji ratujacej
> zycie, a okres oczekiwania na nia wynosi ... lat.

Wtedy zrobie ją odpłatnie, a to co zaplacę odlicze sobie od podatku
placonego RP. tak dla sprawiedliwosci, nie spolecznej tylko dziejowej. I nie
mowie tu o oficjalnym odliczaniu... ;)

Adam

10. Data: 2005-11-08 16:43:59

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Działanie jest niestety całkowicie uzasadnione przez stworzone przez rząd
> warunki rynkowe. Jeśli się da to czemu nie skorzystać :-(

na zabiegi nowotworow w okulistyce sie nie czeka, gdyz ilosc ich jest
znikoma. Tak wiec onkologia jest poza tematem. Zaden inny zabieg
okulistyczny (bo pomijamy tez urazy, ktore sa a priori zalatwiane w trybie
natychmiastowym) nie jest zabiegiem ratujacym zycie, tak wiec pisanie o
oczekiwaniu na operacje (okulistyczna) ratujaca ZYCIE ....lat jest totalnym
nieporozumieniem.

Co do dalszej czesci - Ty chyba nie rozumiesz, ze jesli nie masz pieniedzy,
to chleba nie kupisz. Jesli NFZ nie zaplaci za porady, to sie ich nie
wykonuje. Wyplywa to z umowy kontraktowej. A juz zupelna mzonka jest
twierdzenie, ze pacjenci oplacaja jakikolwiek gabinet specjalistyczny. Dla
Twojej informacji - dobrze wyposazony gabinet okulistyczny kosztuje ok. 120
000 zl. Najpierw to trzeba wylozyc, aby stanac do konkursu kontraktowego z
NFZ. Ilosc porad i ich cena ustalaja ilosc przyjec w danym dniu, miesiacu i
roku. Za przyjecie ponad limit NFZ nie placi. Sorki, to juz nie komuna, i
proponuje zrzucic wine na NFZ, sejm itp a nie na lekarzy, ktorzy sa tylko
instrumentem do wykonywania porad, a platnikiem (czytaj placacym za
pacjentow z tego co oni zaplacili skladkami do ZUSu) jest NFZ. Nie zwalaj
wiec winy na piekarza za to, ze Twoj pracodawca Ci nie dal pieniedzy na
chleb.

pozdr.

casus

za dużo myśli płciowych