cilest

1. Data: 2005-11-06 22:08:34

Temat: cilest
Od: "weronika" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
od 4 miesięcy biorę cilest,ale okres w ogóle mi się nie wyregulował,a raczej
maksymalnie rozregulował(po pierwszym listku okres miesiączka trwała 30
dni-tragedia) mówiłam lekarzowi ,ze bolą mnie piersi , ze na sex nie mam w
ogóle ochoty, a on na to ze to normalne!! trochę mnie jednak niepokoją te
objawy, chyba czas zmienić ginekologa,mimo wszytsko chciłabym wiedzieć czy
któras z was miała podobną reakcję??!! zostały mi jeszcze dwa listki ale
zastanawiam się czy w ogóle warto je wziąść.dzięki za wszelkie info:)
pozdrawiam weronika

2. Data: 2005-11-07 00:00:58

Temat: Re: cilest
Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmien na Logest i pewnie bedzie lepiej...

Pozdrawiam.

3. Data: 2005-11-07 06:20:12

Od: "weronika" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-11-07 07:26:59

Od: fonnika <f...@w...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2005 07:20:12 +0100, weronika napisał(a):

> [...]

Zmień ginekologa - to przede wszystkim!

5. Data: 2005-11-07 18:51:15

Od: "Ania" <ninaad[cut_it]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

...to ja przy okazji zapytam: wiadomo, że branie tabletek anty może wpływac
na libido, ale czy brak ochoty na seks może zacząć pojawiać się dopiero po
jakimś czasie brania pigułek- np po roku lub dłużej?

Pozdr
Ania

6. Data: 2005-11-07 19:51:47

Od: "Arkadiusz Oleszczuk" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Załącznik do rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 11
września 1996 r. (poz. 571)

Załącznik nr 1
Część I
Wykaz czynników rakotwórczych dla ludzi
A. Substancje chemiczne i mieszaniny

Lp.
Numer CAS*)
Nazwa

1

Aflatoksyny:

1162-65-8
Aflatoksyna B1

7220-81-7
Aflatoksyna B2

1165-39-5
Aflatoksyna G1

7241-98-7
Aflatoksyna G2

2
92-67-1
4-aminobifenyl (i jego sole)

3
-----------
Arsen i związki arsenu

4
446-86-6
Azatiopryna (Azathioprine)

5
1332-21-4
Azbest (aktynolit, amozyt, antofilit, chryzotyl, krokidolit, tremolit)

6
71-43-2
Benzen

7
92-87-5
Benzydyna (i jej sole)

8
542-88-1 i 107-30-2
bis(chlorometylowy) eter i techniczny eter chlorodimetylowy

9
-----------
Beryl i związki berylu

10
55-98-1
Busulfan (Busulfan)

11
305-03-3
Chlorambucyl (Chlorambucil)

12
49-40-31
Chlornafazyna (Chlornaphazine)

13
-----------
Chromu sześciowartościowego związki (chromiany, dichromiany i tritlenek
chromu)

14
50-18-0
Cyklofosfamid (Cyclophosphamide)

15
79217-60-0
Cyklosporyna (Cyclosporine)

16
56-53-1
Dietylstylbestrol (Diethylstilbestrol)

17
-----------
Doustne środki antykoncepcyjne stosowane w terapii sekwencyjnej

18
-----------
Doustne złożone środki antykoncepcyjne

19
-----------
Estrogenami terapia substytucyjna

20
-----------
Estrogeny niesterydowe

21
-----------
Estrogeny sterydowe

22
75-21-8
Etylenu tlenek

23
505-60-2
Iperyt (2,2'-dichlorodietylowy siarczek)

24
-----------
Kadm i jego związki

25
-----------
Leki złożone, przeciwbólowe zawierające fenacetynę

26
148-82-3
Melfalan (Melphalan)

27
298-81-7
Metoksalen (Methoxsalen) z jednoczesnym naświetlaniem promieniowaniem
nadfioletowym

28
7644-93-9
Mgły kwasu siarkowego

29
-----------
MOPP (Mechloretamina, Vinkrystyna, Prokarbazyna, Prednizolon i inne
chemioterapie złożone zawierające związki alkilujące)

30
91-59-9
2-naftyloamina (i jej sole)

31
-----------
Niklu sole (głównie tlenki i siarczki niklu występujące w procesie
rafinacji niklu, ale także inne sole niklu)

32
92-93-3
4-nitrobifenyl

33
68308-34-9
Oleje łupkowe

34
8012-95-1
Oleje mineralne nierafinowane lub słabo rafinowane

35
65996-93-2
Paki węglowe

36
-----------
Sadze kominowe i inne, z wyjątkiem sadz technicznych

37
8007-45-2
Smoły węglowe

38
14807-96-6
Talk zawierający włókna azbestowe

39
52-24-4
Tiotepa (Thiotepa)

40
299-75-2
Treosulfan (Treosulphane)

41
95-01-4
Winylu chlorek

7. Data: 2005-11-07 21:31:43

Od: "weronika" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na libido, ale czy brak ochoty na seks może zacząć pojawiać się dopiero po
> jakimś czasie brania pigułek- np po roku lub dłużej?

hmm..niestety tego nie wiem ,ponieważ ja biorę od 4 miesięcy , ale moge
powiedzieć z autopsji ,ze u mnie taka niechęć do seksu wystąpiła od początku
brania cilestu i jak na razie nie bardzo to minęło:(
pozdro weronika

Proszę o interpretację wyników.
pytanie o wyrostek robaczkowy
skąpe krwawienia pomocy!