przegroda- jedna czy diwe?

1. Data: 2005-11-06 19:12:01

Temat: przegroda- jedna czy diwe?
Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie dotyczące przegrody nosowej: czy jest tylko jedna?

mam ją skrzywioną i laryngolog radzi ją wyprostować aby wyleczyć ciągle
chore zatoki - ale ja moge oddychać przez lewąd ziurkę ( bo o tą się
rozchodzi) moze czasem jest troche przytkana ale oddychać mogę- więc
zastanwiam sie czy jest sens prostować? Zwłaszcza ze mam drugą dziurkę
zdrową ( przegrodę?) i przez nią wydzielina moze normalnie spływać.

dziękuję za porady
Pozdrawiam
A.

2. Data: 2005-11-06 22:47:25

Temat: Re: przegroda- jedna czy diwe?
Od: "Krzysiek" <n...@n...nieto.pl> szukaj wiadomości tego autora

A. <A...@i...pl> napisal nam:

> [...]
>
> mam ją skrzywioną i laryngolog radzi ją wyprostować aby wyleczyć
> ciągle chore zatoki - ale ja moge oddychać przez lewąd ziurkę ( bo o

jedna, wlasnie jak to jest, bo sie zastanawialem. Mozesz oddychac tylko
przez 1 dziurke "efektywnie"? Zatkasz ta dobra i sie dusisz?

3. Data: 2005-11-07 14:45:27

Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <n...@n...nieto.pl> napisał w wiadomości
> A. <A...@i...pl> napisal nam:
>

> jedna, wlasnie jak to jest, bo sie zastanawialem. Mozesz oddychac tylko
> przez 1 dziurke "efektywnie"? Zatkasz ta dobra i sie dusisz?

moze się nie duszę ale oddycha troszkę z przeszkodami :)

z cyklu 'do kogo z tym isc'...
Wywabianie pasożytów spod skóry?
Porada wenerologiczna
Ból tętnicy podobojczykowej