z cyklu 'do kogo z tym isc'...

1. Data: 2005-11-06 18:31:28

Temat: z cyklu 'do kogo z tym isc'...
Od: Tomasz T <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Otóż zrobiła mi się 'gulka' (ok 0,5 cm i chyba troszkę rośnie) pod skórą
- coś jakby kaszak (wiem bo mam), ale przy sciśnięciu boli. Problem w
tym że zrobiło się to tuż obok odbytu. I tu moje pytanie - iść z tym do
pierwszego kontaktu*, dermatologa czy proktologa?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
Tomasz T

*Na 99% nawet nie obejrzy

2. Data: 2005-11-06 19:22:12

Temat: Re: z cyklu 'do kogo z tym isc'...
Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Tomasz T" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> chirurg ogólny, proktolog

albo i gastroenterolog

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

3. Data: 2005-11-06 19:51:35

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobiło się to tuż obok odbytu. I tu moje pytanie - iść z tym do
> pierwszego kontaktu*, dermatologa czy proktologa?

Wywabianie pasożytów spod skóry?
Porada wenerologiczna
Ból tętnicy podobojczykowej
guz na twarzy