Proszę o interpretację wyników.

1. Data: 2005-11-06 21:46:18

Temat: Proszę o interpretację wyników.
Od: Gonzo <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od pewnego czasu mam dziwny kaszel (suchy, pojawiający się wieczorem i w
nocy, czasem w ciągu dnia). Lekarz nic nadzwyczajnego nie stwierdził -
zdrowy w 100% i nie wie skąd się kaszel bierze. Mam uczulenie na kurz
domowy i roztocza więc teoretycznie to może, byc przyczyną (ostatnio
zmieniałem mieszkanide). Jednak postanowiłem zrobić sobie badania - tak aby
byc pewnym że napewno to tylko objaw alergii, a nie jakas choroba. Proszę o
informacje, czy wyniki są poprawne ponieważ przez najbliższy tydzien nie
będę mógł iść do lekarza przedstawić mu wyników do interpretacji.

Morfologia - 18 parametrów
Leukocyty 7,1 tys/ul
Erytrocyty 5,26 mln/ul
Hemoglobina 15,1 g/dl